חדשות בעולם

טראמפ מתרסק בסקרים: קלינטון ממשיכה להוביל בפער משמעותי

סקר חדש בארה"ב מעניק להילרי קלינטון יתרון משמעותי של 9% על פני דונאלד טראמפ

דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)דונאלד טראמפ (צילום: shutterstock)
אא

סקר חדש שפורסם בארה"ב מעניק למועמדת הדמוקרטית, הילרי קלינטון, יתרון משמעותי של 9% על פני המועמד הרפובליקני, דונלד טראמפ.

הסקר מתפרסם על ידי 'USA Today', ולפיו, בעוד קלינטון זוכה לתמיכה של 47%, התמיכה בטראמפ עומדת על 38% בלבד. 

כתגובה, תומכיו של טראמפ ממשיכים לטעון כי מדובר בסקרים מזוייפים, המוטים על ידי התקשורת. כהוכחה לכך, הם מציגים מחקר חדש של המרכז האמריקני לחקר התקשורת, שמצביע על כך שהתקשורת עוינת את טראמפ.

המחקר, שמציגים תומכיו של המועמד הרפובליקני, בחן 588 כתבות בנושא הבחירות במהדורת הערב של רשתות הטלוויזיה: ABC,NBC  ו-CBS. המחקר מצבע על כך ש-91% מהכתבות שעסקו בטראמפ הציגו את דמותו באופן שלילי. "התקשורת עושה הנחות להילרי", טוענים במטה טראמפ.

בתוך כך, אמש (רביעי) נערך בירושלים אירוע למען טראמפ. במהלך האירוע הוקרן סרטון של המועמד הרפובליקני שמביע תמיכה בישראל: "יחד נעמוד מול אויבים, כגון איראן, שנחושה להשמיד את ישראל ואת עמה. יחד נהפוך שוב את אמריקה וישראל לבטוחות", אומר טראמפ בסרטון.

המועמד הרפובליקני הוסיף: "אני אוהב את ישראל ומכבד את האמונה והמסורת היהודית, וחשוב שיהיה לנו נשיא שמרגיש כך. עבורי, כיבוד היהדות זה דבר חשוב".

טראמפ הזכיר את בתו שהתגיירה: "בתי איוונקה וחתני מגדלים את ילדיהם לפי האמונה היהודית, ותמיד מזכירים לי את הערכים והלקחים החשובים, שאנחנו לומדים על מנהיגות ומשפחה במסורת היהודית".

תגיות:דונאלד טראמפהילרי קלינטוןסקריםארה"ב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה