חדשות בעולם

עוד החלטה מקוממת של אונסק"ו נגד ישראל

הצבעה נוספת באונסק"ו נגד מדינת ישראל: 21 מדינות תמכו בהחלטה שהר הבית יחשב למקום קדוש רק למוסלמים. נתניהו: "זהו המשכו של תאטרון האבסורד"

(צילום: שאוטרסטוק)(צילום: שאוטרסטוק)
אא

אונסק"ו ארגון החינוך, התרבות והמדע של האו"ם ממשיך לפעול נגד מדינת ישראל, ואחרי ההצבעה שנערכה לפני כשבועיים המתנתקת את ישראל מהר הבית והכותל, נערכה היום (רביעי) הצבעה נוספת ומקוממת.

בהצבעה שהתקיימה היום קיבלה וועדת המורשת של אונסק"ו החלטה הקובעת כי הר הבית הוא מקום קדוש רק למוסלמים. הוועדה שקיבלה את ההחלטה מונה 21 מדינות, מתוכן רבות הנחשבות לעוינות כלפי ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על ההחלטה שהתקבלה: "זהו המשכו של תאטרון האבסורד. כוחות האסלאם הקיצוני משמידים מסגדים כנסיות ואתרים ארכיאולוגיים בעוד שישראל היא המדינה היחידה באזור ששומרת עליהם ומאפשרת חופש פולחן לכל הדתות. מי שראוי לגינוי היא ועדת המורשת של אונסק"ו ולא ישראל".

בעקבות ההצבעה באונסק"ו החליט נתניהו להחזיר את כרמל שאמה הכהן, שגריר ישראל באונסק"ו להתייעצות בישראל, כאות מחאה על ההחלטות האנטי ישראליות שהתקבלו בארגון.

כרמל שאמה הכהן סיפר על מאמציו למניעת ההצבעה: "בעקבות החשיבות הרבה של ההצבעה הקודמת בארגון האנטי ישראלי בעניין ירושלים, המשלחת הישראלית קיבלה אישור מיוחד ממשרד החוץ לעבוד גם במלך חג הסוכות", הוא ציין, "וזאת במטרה למנוע את ההחלטה. בסופו של דבר ביום החג עצמו לא פעלנו אבל ביום השני כשבישראל איסרו חג פעלנו בניסיון למנוע את ההחלטה הזו, אך לצערנו לא הצלחנו במשימה".

תגיות:אונסק"וישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה