חדשות בארץ

יום כואב בכבישים: חמישה הרוגים בתאונות דרכים

נער בן 15 נהרג וצעיר בן 19 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה בפתח תקווה. בתאונה נוספת ליד עתניאל נהרגו ארבעה פלסטינים

התאונה הקשה בפתח תקווה (צילום: יששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א)התאונה הקשה בפתח תקווה (צילום: יששכר וויס תיעוד מבצעי מד"א)
אא

שני צעירים שרכבו בכביש 40 בפתח תקווה נפגעו אמש (שלישי) מרכב שנסע במקום. אחד מהרוכבים, נער בן 15 נהרג, ורוכב נוסף, בן 19, נפצע באורח קשה. 

פאראמדיקית מד"א, קטי קטלן, שהוזעקה לזירת התאונה הקשה סיפרה, "ראינו אופניים חשמליים על הכביש, ובסמוך שכבו 2 נערים. אחד מהם היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית ולאחר נסיונות החייאה קבענו את מותו בשטח. הנער השני היה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותו לבית חולים בילינסון כשמצבו קשה".

הקטל בכבישים נמשך גם הבוקר. בסמוך לעתניאל התנגשו שני כלי רכב וארבעה פלסטינים נהרגו. מחקירה ראשונית של שוטרי אגף התנועה במחוז ש"י עולה כי אחד מכלי הרכב סטה ממסלולו מסיבה לא ברורה והתנגש ברכב שבא מולו.

חובש בכיר במד"א, אלי רוזנברג, סיפר כי הוא ואנשיו הגיעו לזירה וגילו בה שלושה לכודים במכונית. "בסיוע כוח רפואה צבאי ויחד עם צוותי הסהר האדום ניסינו להעניק להם טיפול רפואי, אבל הפציעות של שניים מהם היו קשות מאוד. תוך דקות קבע רופא צבאי את מותם בשטח. פצוע נוסף שסבל מחבלות מגפיים חולץ במצב בינוני ופונה על-ידי הסהר האדום. פצוע נוסף שכב על הכביש ללא רוח חיים".

מנכ"ל עמותת "אור ירוק", שמואל אבואב, מסר: "ב-2016 גדל מספר ההרוגים בתאונות אופניים חשמליים בהשוואה לשנה הקודמת. אסור לחכות להרוג הבא ולכן חייבים להגביר את האכיפה ולהעביר גם לפקחים העירוניים סמכויות אכיפה". אבוהב הוסיף עוד כי "במקביל, על הרשויות המקומיות לסלול שבילי רכיבה בטוחים עבור רוכבי האופניים, שיפרידו אותם משאר כלי הרכב שבכביש".

תגיות:תאונת דרכיםהרוגים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה