חדשות בארץ

סכנה רוחנית: מיסיונרים יצעדו יחד עם יהודים במהלך חג הסוכות

אירוע נוצרי עומד להתקיים במהלך חג הסוכות בארנה בירושלים, אל המקום תוביל צעדה ובה ישתתפו בני נוער יהודים רבים יחד עם ארגונים נוצריים

צעדת ירושלים (צילום ארכיון, פלאש 90)צעדת ירושלים (צילום ארכיון, פלאש 90)
אא

ביום חמישי הבא, ג' דחוה"מ סוכות צפוי להתקיים כנס מיסיון ענק בארנה ירושלים. אל הכנס תוביל 'צעדת ירושלים' בה ישתתפו עשרות אלפי בני נוער יהודים שיצעדו יחד עם ארגונים נוצריים ומיסיונרים.

אין זו הפעם הראשונה בה תיערך צעדת ירושלים, שכן מדובר בצעדה ותיקה מאוד, אלא שבשנים האחרונות החלו להגיע אליה יותר ויותר ארגונים נוצריים ומיסיונרים, אשר במהלך הצעדה מנסים להשפיע על בני הנוער, מחלקים ממתקים, מזכרות של אותו האיש, ועוד, וכאילו לא די בזאת – צפויה השנה להשתתף בצעדה גם השגרירות הנוצרית הבינלאומית.

לפני כשנה כאשר עמד להתקיים בסוכות כנס דומה עם צעדה זהה, הרבנים הראשיים לישראל מחו בתוקף, ואף התריעו: "למרות שייתכן שמארגני הכינוס הם ידידי מדינת ישראל, בפועל האירוע מהווה סכנה רוחנית ומקעקע את צביונה היהודי. חובה להוקיע את הדבר ולהזהיר את הציבור".

מעריית ירושלים נמסר בתגובה: "מדובר באירוע קבוע שנערך מידי שנה, ואינו אירוע עירוני. מארגני האירוע שוכרים את המקום על פי כל הכללים הקיימים ונהלי החוק. יודגש כי מסיונריות אסורה על פי החוק, ואם יש טענה לביצוע הליך שאינו חוקי, יש לפנות לגורמי החוק ולרשויות המתאימות".

תגיות:מיסיונריםירושליםצעדת ירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה