חדשות בעולם

טראמפ תוקף את החלטת אונסק"ו: "זוהי הוכחה לאנטי ישראליות באו"ם"

בעקבות ההצבעה באונסק"ו על הצעה פלשתינית נגד מדינת ישראל, הצטרף טראמפ לתומכי ישראל, ומנגד תקף את האו"ם והאשים אותו באנטי ישראליות

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אחרי שארגון התרבות של האו"ם, אונסק"ו, הצביע אתמול (חמישי) על הצעה פלשתינית המכריזה כי אין לישראל כל קשר היסטורי יהודי להר הבית ולכותל המערבי, מגיע המועמד הרפובליקני לנשיאות - דונלד טראמפ ותוקף את ההחלטה.

בהצבעה של אונסק"ו היו 24 מדינות שתמכו בהחלטה, 6 מדינות שהתנגדו 26 שנמנעו ושני נציגים שנעדרו. בהחלטה אף כינו את מדינת ישראל 15 פעמים בכינוי "הכוח הכובש".

כעת, מסתבר שדונלד טראמפ מתייצב דווקא לצד מדינת ישראל. בפוסט שפרסם טראמפ בפייסבוק הוא כתב על ההחלטה: "זוהי התעלמות מקשר בן 3000 שנה בין מדינת ישראל לבירתה ירושלים. זוהי הוכחה נוספת לאנטי ישראליות שמתחוללת באומות המאוחדות (האו"ם). ירושלים היא הבירה הנצחית של העם היהודי, וממשל בראשותי, כפי שכבר הצהרתי, יכיר בירושלים כבירת ישראל".

טראמפ גם ניצל את ההזדמנות כדי להשתלח בנשיא אובמה: "ההחלטה של הממשל למחוק את המילה ישראל לאחר המילה ירושלים, בנאום שהכין אובמה להלוויית שמעון פרס, היא מבוכה לזכר פרס וניצחון לאויבה של ישראל", והוא הבטיח: "בממשל בראשותי, לישראל תהיה חברה אמתית ונאמנה בדמות ארה"ב".

אלא שבתוך כך מתפרסמים סקרים חדשים המוכיחים על כך שמעמדה של קלינטון צובר תאוצה והיא מובילה בפער של קרוב ל8% בעקבות העימות האחרון שהתקיים.

תגיות:דונאלד טראמפישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה