חדשות בארץ

הרוג ופצועים בתאונה קשה בכניסה לירושלים

תאונה קשה שהתרחשה אמש גבתה את חייו של צעיר כבן 20 ופצעה חמישה, אחת מהן במצב קשה מאוד. צוותי ההצלה: "המקום היה נראה כמו זירת פיגוע"

(צילום: אורי דיוויס /דוברות איחוד הצלה)(צילום: אורי דיוויס /דוברות איחוד הצלה)
אא

בתאונת דרכים קשה שהתרחשה אמש בכניסה לירושלים, בסמוך לשער הגיא, נהרג צעיר כבן 20 וחמישה בני אדם נוספים נפצעו בדרגות פציעה שונות.

כפי שנראה, התאונה התרחשה בסמוך לשעה אחת אחר חצות, כאשר נוסעי הרכב ירדו מרכבם שנתקע בצד הדרך בשל תקלה ונפגעו מרכב חולף. בתאונה הקשה היו מעורבים ארבעה כלי רכב.

צוותים של מד"א הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה בכמה מהפצועים. בין הפצועים יש צעירה בשנות העשרים לחייה שנפצעה באורח קשה מאוד, ופונתה לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. פצועה נוספת, צעירה כבת עשרים, אובחנה במצב בינוני, עם פגיעה קשה בגפיים, ועוד שלושה נפצעו באורח קל עד בינוני. נהג כבן 60 נפצע קל, אך טופל במקום ולא נזקק לפינוי.

סגן מפקד משמרת בתחנת הכבאות בבית שמש, להב יוסי אסרף סיפר: "הגענו למקום והוא היה נראה כמו זירת פיגוע, מלא פצועים על הכביש. התחלנו לבצע פעולות שמפחיתות סכנה להתלקחות שריפה או להימצאות לכודים, וכן סייענו למד"א עם הפצועים והאמבולנסים".

עוד הוסיף אסרף: "הכביש הוא כביש מהיר, ומספיק שאחד הרכבים סוטה מעט מהנתיב שלו והתוצאה היא כזו. אני ממליץ לכל הנהגים לגלות ערנות, במיוחד בשעות הלילה".

תגיות:תאונת דרכיםירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה