חדשות בארץ

מאותגרי פוריות? קבלו נופש זוגי ללא תשלום

צימר 'נוף הבקעה' שביישוב מעלה אפרים, מציע נופש חינם לזוגות מאותגרי פוריות

אא

זוג ממעלה אפרים שבבקעת הירדן פתח גמ"ח מקורי: נופש חינם לזוגות מאותגרי פוריות. הצימר, שנקרא בשם 'נוף הבקעה' עדיין בשלבי בנייה, ולאחר מכן יוצע לשימושם של זוגות מאותגרי פוריות ולאחר מכן לזוגות מעוטי יכולת.

מלי ולוי סגל, זוג עם שלושה ילדים מהיישוב היפהפה מעלה אפרים שבבקעת הירדן, החליטו לקיים את מצוות הכנסת אורחים בהידור. מלי ולוי, שראו מקרוב זוגות מאותגרי פוריות, התחילו בבניית צימר שמטרתו לתת הפוגה ונופש לזוגות המתמודדים עם ניסיון זה, ולתת להם נופש מפנק ללא תשלום.

"אנחנו רואים ומכירים חברים טובים שחווים את הקושי יום-יום, שעה-שעה", סיפרו בני הזוג סגל. "עבורם, לצאת לחופשה במחיר שפוי, בתוך כל הלחץ שבו הם נתונים והציפייה המתישה – זה עניין כמעט בלתי אפשרי, ולפעמים פשוט נשכח".

הזוג סגל מזמין בחום זוגות המנסים להביא ילדים לעולם, ומבקש מהם לשלם כפי יכולתם לתחזוק המקום בלבד, ללא כל כוונות רווח.

"אנחנו לא חוששים שיבואו אנשים שלא זקוקים לנופש", אמרו. "אנחנו מאמינים באנשים, כך בפשטות. לא חושבים שיהיה פה מישהו שישחק איתנו, או ינצל אותנו. זו לא המטרה שלנו, ואני מקווה שלא של אנשים אחרים".

בשלב זה הצימר בשלבי בנייה, והזוג לוי מקווה שזו תושלם בהקדם. "זה ממש חסד לזוגות שבהחלט צריכים את זה. כמובן שאם נוכל גם לפנק את שאר עם ישראל, נשמח מאוד. אנחנו באמת מאמינים באנשים".

תגיות:פוריותצימרגמ"חחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה