שידוכים וחיפוש זוגיות

שבע סעודות כנגד שבע ברכות: סגולה נדירה ומיוחדת לרווקים, לערב יום כיפור

רווקים ורווקות, היכונו לישועה שלכם: סגולה מדהימה ונדירה מפי הרבנית ימימה מזרחי, ובשמו של הצדיק ר' יהונתן אייבשיץ זצ"ל. "לא ראיתי מעולם סגולה שקיבלתי עליה כל כך הרבה פידבקים וטוקבקים. זה אמיתי", אומרת הרבנית מזרחי

אא

סגולה נדירה ו'בדוקה' למציאת הזיווג וחתונה השנה, מפי הרבנית האהובה ימימה מזרחי, ובשמו של ר' יהונתן אייבשיץ זצ"ל - ריבוי אכילה במהלך היום של ערב יום כיפור.

לדברי הרבנית מזרחי, מדובר בסגולה שמסלקת את המרה השחורה שהשטן רוצה להביא אל ביתנו, ועל פי המקובלים - ככל שמרבים בסעודות 'קטנות' שלאחריהן מברכים ברכת המזון בכוונה, הרי זה משובח. "בנות, אני לא יכולה לתאר לכן את מספר המיילים שקיבלתי השנה על הסגולה הזו", אומרת הרבנית ימימה. "אם יש סגולה שאני יכולה לומר 'עובדת' - זה זו. מי שאוכלת שבע סעודות בערב יום כיפור, שתאמר ותכוון שהיא אוכלת שבע סעודות, כנגד השבע ברכות שיהיו לה השנה.

"בכל שיעור, כשאני אומרת את זה, אני רואה ידיים מורמות: 'הרבנית, עשיתי את זה והתחתנתי באותה שנה'. לא ראיתי מעולם סגולה שקיבלתי עליה כל כך הרבה פידבקים וטוקבקים. זה אמיתי. אם את רווקה ורוצה להתחתן השנה. אם את רוצה שאחותך תתחתן, והיא לא תקיים את הסגולה הזו, אכלי שבע סעודות וכווני עליה".

הרבנית מסבירה כי את שבע הסעודות מחלקים למנות קטנות כזית, נוטלים ידיים ואומרים ברכת המזון - אחרי כל סעודה כזו. הווי אומר: אמירת ברכת המזון שבע פעמים. על הלחם עדיף למרוח מעט ממרחים, וכאלו שלא ישביעו אותנו ב'מהירות'.

"'כל האוכל בתשיעי כאילו צם בתשיעי ובעשירי' וזו גמרא מפורשת. לילה לפני אפשר לאכול שתיים-שלוש סעודות, ובמהלך היום להשלים את הנותרות - כולל סעודה מפסקת".

הרבנית מסבירה כי בנוסף לסגולה לזיווג שיש בריבוי האכילה ביום הקדוש הזה, אנחנו גם זוכים לתקן את כל האכילות האסורות שחטאנו בהן במשך השנה -כאלו שהיו ללא הכשר מספק או ללא ברכה. "וסעודות אלה מתקנות יותר מתפילות, מבטיח בעל ה'מטה אהרון'. זאת התרופה ליצר הרע, פשוט תאמינו לי".

תגיות:יום כיפורסגולהזיווגהרב סולובייצ'יק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה