מעניין

תבע את משרד הביטחון הבריטי במיליון ש"ח, בגלל הצטננות

גרשון רולינגס, יליד גאנה ששירת בעבר בצבא הבריטי, תובע כעת את משרד הביטחון במדינה ב-200 אלף פאונד (קרוב למיליון ש"ח), לדבריו בגין הצטננות פתאומית שלקה בה במהלך תרגיל צבאי

גרשון רולינגס (צילום: עמוד הפייסבוק של גרשון רולינגס)גרשון רולינגס (צילום: עמוד הפייסבוק של גרשון רולינגס)
אא

גרשון רולינגס, יליד גאנה ששירת בעבר בצבא הבריטי, תובע כעת את משרד הביטחון במדינה ב-200 אלף פאונד (קרוב למיליון ש"ח), לדבריו בגין רשלנות רפואית שבגינה נגרם לו נזק רפואי בלתי הפיך.

בתצהיר שהגיש, טען רולינגס כי במסגרת תרגיל צבאי בן שבועיים, אולץ לישון בשטח קפוא למרות שגופו לא הסתגל לכך, וביטא רגישות יתר לתנאי השטח הקשים, יותר מאשר חיילים אחרים.

עוד טוען רולינגס כי לאחר התרגיל התקשה לשוב ולעמוד על רגליו, וסבל מפגיעות קור חמורות שהותירו חותמן על גופו על עצם היום הזה, והן אלו שלמעשה הביאו לשחרורו המוקדם מהצבא. עוד טענו עורכי דינו של רולינגס כי פגיעות הקור שמהן סבל נגרמו כתוצאה מצינון 'פתאומי' וחמור, שיכל להימנע אילו רק הצבא היה חושב 'צעד אחד קדימה' ומספק לו לבוש מתאים ומחמם, כמו גם ארוחות חמות שיסייעו בהתמודדות עם הקור העז ששרר בשטח.

בתגובה לתביעה, הודה משרד הביטחון הבריטי כי רולינגס אומנם אובחן כסובל מפגיעות קור שנגרמו מהצטננות פתאומית, אך דורש ממנו להמציא הוכחות לכך שהן פגעו בתפקוד היומיומי שלו בצורה קשה, כמו למשל במציאת עבודה מהוגנת, ובהחזקתה לאורך זמן.

 

תגיות:משרד הביטחוןרשלנותתביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה