מעניין

חולת האפילפסיה התמוטטה ברכבת, ולא האמינה למה שמצאה כשפקחה את עיניה

היה זה בסוף שנת 2015. אלי פארנפילד, סטודנטית לרפואה אלטרנטיבית וחולת אפילפסיה – נסעה לתומה ברכבת, למקום עבודתה בלונדון. בעשרים הדקות הראשונות של הנסיעה, הכל עבר בשלום, אלא שלפתע, ללא כל אזהרה מוקדמת, חוותה אלי התקף אפילפטי, והתמוטטה. כיצד זה נגמר, ומה ראתה אלי כשפקחה את עיניה?

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

היה זה בסוף שנת 2015. אלי פארנפילד, סטודנטית לרפואה אלטרנטיבית וחולת אפילפסיה – נסעה לתומה ברכבת, למקום עבודתה בלונדון. בעשרים הדקות הראשונות של הנסיעה, הכל עבר בשלום, אלא שלפתע, ללא כל אזהרה מוקדמת, חוותה אלי התקף אפילפטי, והתמוטטה.

כשפקחה את עיניה, הופתעה לגלות כי היא נמצאת בבית החולים, ובשידה שלצד מיטתה – נח לו פתק הכתוב בכתב יד, מזר שהציג עצמו בשם טום.

הלם אחז בה כשהחלה לקרוא את המילים המשורבטות בעט הכחול, מילים שהדהדו בראשה חודשים ארוכים לאחר מכן. "אני מקווה שכשתקראי את זה, תרגישי הרבה יותר טוב. היה לך התקף על הרכבת, והורדתי אותך ממנה. לא נפגעת בראש, אבל יתכן ופגעתי לך ברגל כשדרכתי עליה, לפני שהבנתי שאת שוכבת על הרצפה, ובעצם סובלת מהתקף אפילפטי. אני מצטער.

"אני גם מצטער שאני לא יכול להישאר איתך, אבל הנה כוס קפה שתעורר אותך וגם £10, בהם תוכלי לקחת מונית שתחזיר אותך הביתה. מצטער שאין לי יותר כסף עלי כרגע, ואני מקווה שאת לא גרה רחוק. יצרתי קשר עם האנשים מהטלפון שלך, והעזרה הרפואית בדרך. את נמצאת עכשיו עם אנשי הצוות של הרכבת. אני מאחל לך כל טוב, והחלמה מהירה".

לאחר שהתאוששה ושבה לעצמה, פרסמה אלי פוסט בפייסבוק ובו כתבה כי האמונה שלה באנושות, חזרה. "אין לי מושג מי האיש או אם הוא ישב לידי ברכבת, אבל רציתי להביע את התודה שלי כלפיו. אם אפגוש אותו, אז קודם כל אחזיר לו את הכסף, ואז אגיד לו תודה על כל מה שהוא עשה, למרות שמגיע לו הרבה יותר מזה", אמרה אלי והוסיפה כי זה היה נחמד מצדו אבל יש כאן הרבה יותר מעזרה סתמית. "זה דבר אחד לעזור לאנשים, אבל לעשות עבורם דברים מעבר לכך, כמו שטום עשה, זה כבר משהו מיוחד".

מכתבו של טום מכתבו של טום

הפוסט שפרסמה אלי בעמוד הפייסבוק שלה[הפוסט שפרסמה אלי בעמוד הפייסבוק שלה[

תגיות:התמוטטותרכבתחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה