חדשות בארץ

כפייה חילונית: רשת ויקטורי נאלצה להוריד את ספרי הרב ארוש מהמדפים

בעקבות פוסט שפרסם גולש חילוני נגד מכירת ספרי הרב ארוש ברשת ויקטורי, הוחלט להוריד אותם מהמדפים. הגולש טען: "זכותי לא לקנות במקום בו מנסים להחזיר אותי בתשובה"

הרב שלום ארושהרב שלום ארוש
אא

אייל רביד, הבעלים של רשת המזון ויקטורי החליט להסיר את ספריו של הרב שלום ארוש ממדפי החנויות, כאשר הסיבה שגרמה לכך היא לכאורה פוסט שכתב אחד הגולשים. הגולש אשר נחשף בשם דביר בר, טען כי מכירת ספרי הרב ארוש היא לא פחות מכפייה דתית.

בר כתב: "הקטע עם כפייה דתית והחזרה בתשובה הוא שאתה זורק אותה מכיכר רבין והיא חוזרת כמו בומרנג מהחלון, או במקרה הזה – מבין המדפים של סניפי ויקטורי. זוהי חנות קמעונית שאין לה מחלקת ספרים ושלא תמצאו בין מדפיה סופרים כמו עמוס עוז, או ספרי ילדים של גלילה רון פדר, אבל כן תמצאו שם את ספרי הרב ארוש".

בר ציין בפוסט שלו: "התכתבתי על הנושא עם אייל רביד, בעלי ויקטורי, אדם חילוני לחלוטין שלא הבין מה הבעיה וכתב לי: 'אני לא בוחל באף פריט שמכניס לעסק שלי רווח', והוסיף את הטיעון המנצח: 'כשאני מוכר ציוד משרדי לבית הספר זה אומר שאני מחזיר אותך לבית הספר?' ובכן מר רביד, זכותך למכור מה שבא לך בחנות שלך, וזכותי וזכותם של ציבור חילוני רחב לא לקנות במקום בו מנסים להחזיר אותנו בתשובה".

בפנייה שנעשתה לאייל רביד הוא סירב להתראיין, אך ציין: "הספרים של הרב ארוש לא ירדו מהמדפים בגלל הבאז שנהיה, אלא משום שאין להם מקום פיזי ברשת ויקטורי שהיא רשת סופרמרקטים ולא ספרים".

תגיות:כפייההרב שלום ארוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה