חדשות בארץ

אתי אזריה: "אנחנו במשפחה יודעים שבעזרת ה' האמת תנצח"

אחותו של החייל, אלאור אזריה, מספרת על התמודדותה של המשפחה לאורך כל תקופת המשפט. "שני בני משפחה כבר התמוטטו, ואמא שלי גם כבר כמעט נופלת מהרגליים"

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

אתי אזריה, אחותו של אלאור, התייחסה הבוקר (שני) למצבה של המשפחה בכל תקופת המשפט. בקול חנוק מדמעות, אמרה לגלי צה"ל: "התחלנו כמשפחה נורמטיבית, שקטה, ופתאום בבום אחד נפלנו. אני רואה את המשפחה שלי נופלת, מתרסקת. זה כבר עלה בבריאות של אבא שלי ושל דוד שלי. אמא שלי עוד רגע נופלת מהרגלים".

"תבין שאחי הקטן בסך הכל בן 19. הוא עמד מול מחבל והרגיש סכנה. הוא נמצא במעצר כבר חצי שנה. אבא שלו בשיקום, דוד שלו אחרי אירוע לב, אמא כמעט נופלת מהרגליים. אבא שלי הוא האדם הכי חזק שאני מכירה. וגם הוא התמוטט וקרס בסופו של דבר. דוד שלי, שתמך בנו ועזר לנו, לקח את אמא מבית החולים לבית הדין, וכאשר מרשים לנו לבקר את אלאור, אז לקח אותנו לבקר אותו, ועזר לאורך כל הדרך. אז דוד שלי בסופו של דבר גם קרס...", הוסיפה אחותו של אלאור.

אתי התייחסה לכך שאחיה במעצר כבר חצי שנה. "מה יכול להיות בראשו של בן 19, ששני בני משפחה כבר התמוטטו, ואמא שלי לביאה אמיתית – היא אדם מאוד חזק, ואני כל כך גאה בה, והיא בעצמה בקושי הולכת. ואלאור שם לבד כבר חצי שנה במעצר. כשאנחנו רואים אותו אנחנו מחזקים אותו ונותנים לו את הביטחון, אבל הוא דואג מאוד למשפחה", המשיכה.

אתי התייחסה לשיחת הטלפון שערך ראש הממשלה עם אביה מיד לאחר המעצר. "זה מאוד לגיטימי שראש ממשלה התקשר, כל הכבוד לו שהתקשר. הוא מנסה לחזק משפחה ישראלית שנקלעה למצוקה איומה בלי להשוות כמובן לשום דבר", אמרה אתי. "אין לי יותר מדי מה להרחיב על השיחה הזו. אני לא יכולה להגיד שהוא מגבה אותנו, הוא כן מחזק", הוסיפה.

אתי המשיכה וציינה כי הם מקווים למשפט צדק. "אנחנו מקווים ששופטי בית הדין יתעלמו מכל הגורמים במערכת שאמרו דברים לא אחראיים, שיצליחו להתגבר על ההד התקשורתי ולעשות משפט צדק".

אתי הוסיפה ואמרה כי הם לא מרגישים לבד. "בלי העם הזה לא היינו יכולים להסתדר. זה אתה יכול להיות בטוח. עם ישראל מאוד תומך בנו ומחבק אותנו".

את הראיון סיימה אחותו של אלאור בנימה אופטימית. "אני יודעת שבעזרת ה' האמת תנצח. אנחנו במשפחה מאוד אופטימיים. אלאור הולך עם האמת שלו, והאמת תמיד מנצחת".

תגיות:אלאור אזריהמשפט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה