חדשות יהדות

שולי רנד על ’שנה, וקללותיה’: "אי אפשר להסביר מה עבר עליי"

עוקד, והנעקד והמזבח: אחרי שנה קשה במיוחד שעברה עליו, הזמר והשחקן החרדי שולי רנד מספר על הקושי העצום שחווה עם פטירתם של אביו – פרופ' יעקב רנד, ואמו – בלהה רנד, שנפטרו בזה אחר זה. "ההתחלה הייתה קשה מאוד. זה לא עוד שבעה, אלא 11 יום של אבלות. בהחלט חשבתי 'למה זה מגיע לי', אבל זה לא היה לרגע בקטע של רדיפה עצמית. אני סומך על הקב"ה"

אא

אחרי שנה קשה במיוחד שעברה עליו, הזמר והשחקן החרדי שולי רנד - שובר שתיקה, ומספר על הקושי העצום שחווה עם פטירתם של אביו – פרופ' יעקב רנד, ואמו – בלהה רנד, שנפטרו בזה אחר זה. בראיון ל'ידיעות אחרונות', סיפר רנד על הלווית אביו, ועל האופן שבו קיבלה אמו ע"ה, את הדין. "אמא כמעט לא הייתה יכולה לדבר שם. אבל הקריאה לאבא משהו שכתבה, אמרה 'להתראות בשמיים', ועשתה תנועה קטנה ביד. זה שבר את ליבי".

הטרגדיה הוכפלה לאחר שאמו של רנד נפטרה עוד בתוך ימי השבעה על בעלה, ועוד בטרם הספיק לעכל אובדן אחד, נאלץ רנד להתמודד עם אובדן יקר נוסף. "הנאהבים והנעימים, בחייהם ובמותם לא נפרדו", אמר בדברי ההספד שנשא בהלוויתה, ואף ציין כי היו נשואים במשך 64 שנה.

בקול בוכים קורע לב זעק  רנד אל אמו, ואמר לה: "'לכי לאבא, תשלבו ידיים, תצחקו קצת, ותהיו מליצי יושר עלינו. אני מתפלל שיהיה לי את הכוח לפעול מפה למענך, לתת לך את הכבוד שמגיע לך. אני רוצה להחזיר לך בחזרה על כל מה שנתת לי, ונתת לכולנו. אמא, תתפללי על כולנו, תתפללו על כולנו", אמר.

כעת מסכם רנד את התחושות שעברו עליו בהתמודדות הנוראית עם השכול המכאיב מחד, ועם האמונה שנדרש לה מאידך, ואומר: "אי אפשר בכלל להסביר מה עבר עליי. זה היה הלם, כל מגוון הרגשות שאפשר לתאר. ההתחלה הייתה קשה מאוד. זה לא עוד שבעה, אלא 11 יום של אבלות. בהחלט חשבתי 'למה זה מגיע לי', אבל זה לא היה לרגע בקטע של רדיפה עצמית. אני סומך על הקב"ה, שיודע מה הוא רוצה".

תגיות:שולי רנדראיון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה