חדשות בארץ

האם הייתם שולחים את ילדיכם ללמוד בכזה בית ספר? גם ההורים בחולון לא 

האם הייתם שולחים את ילדיכם ללמוד בכיתה שחלונותיה אינם מסורגים, עם דלתות שבורות וללא תנאים? בבית ספר חב"ד בחולון החליטו להקים קול מחאה, והם פנו בבקשה דחופה לעירייה: "טפלו במבנה שלנו, ואם לא – נשבית את בית הספר"

אא

שבועיים חלפו מתחילת שנת הלימודים, אך בבית ספר חב"ד בחולון מתלוננים ההורים על כך שהתלמידים סובלים מתת תנאים בכיתות.  לדבריהם, במשך שמונה השנים האחרונות, עבר בית הספר ממבנה למבנה, כאשר לרגל השנה החדשה התבקשו התלמידים לעבור למבנה נוסף, אשר התגלה כמוזנח במיוחד.

ורד, אמא לשני ילדים הלומדים בבית הספר, מציינת כי בימים הראשונים לשנת הלימודים, כאשר ההורים והתלמידים נחשפו למבנה שקיבלו הם הזדעזעו. "מדובר במבנה לקוי לגמרי, אשר בנוסף לליקויים שקיימים בו הוא גם עבר השחתה במשך הקיץ ואינו ראוי לשימוש. לא ייתכן שהילדים שלנו ילמדו בכזה מקום, ולא יאומן שזהו המבנה שעריית חולון החליטה לתת להם".

נציגי ועד ההורים בבית הספר אף התלוננו על כך שלפני כארבע שנים הובטח להם שייבנה עבורם מבנה חדש, אך עד עתה לא הוקם מבנה כזה. "הקמת המבנה הייתה צריכה להסתיים לפני שלוש שנים אך המצב היום הוא שאנו עוברים ממבנה למבנה כל שנתיים כאשר המבנה האחרון אינו ראוי לאכלוס", הם טוענים במכתב ששלחו לעירייה.

והם גם מתריעים: "התנהגות העירייה היא לדעתנו רשלנית , ומפרה את חובת הזהירות כלפי הילדים. בית הספר לא עבר בדיקה לפני אכלוסו וברור לכולנו שבבית ספר שהוא מחדל בטיחותי לא ניתן לילדינו ללמוד ואם הדברים לא ישונו - כוונתנו להשבית את הלימודים".

נורית בייסקי, דוברת עיריית חולון, מסרה בתגובה ל'הידברות': "בית הספר עבר התאמות, כולל שיפוץ המקלט לאחר שריפה שהייתה בו והוא עומד בכל הדרישות הבטיחותיות לאיכלוס תלמידים. עבודות נוספות יושלמו במהלך חופשת הסוכות, כפי שנמסר גם להורים".

תגיות:חולוןבית ספר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה