חדשות בארץ

משפחת גולדין: "למרות האובדן הכבד, לרגע אחד לא איבדנו את אהבתנו למדינה"

הוריו של הדר גולדין הי"ד יצטרפו לראש הממשלה לנסיעתו לאו"ם. "נחזיר את הדר הביתה בעוז ובענווה, ועם הערכים עליהם הוא חונך"

שמחה גולדין (צילום מסך)שמחה גולדין (צילום מסך)
אא

שמחה ולאה גולדין, הוריו של הדר הי"ד, ימריאו היום (שלישי) לארה"ב ויצטרפו בכך לראש הממשלה נתניהו בביקורו בעצרת האו"ם. בהשתתפותם בעצרת, ינסו הוריו של הדר לגבש תמיכה בינלאומית רחבה בצורך להשבת גופותיהם של בנם ושל אורון שאול הי"ד.

הבוקר כינסה משפחת גולדין מסיבת עיתונאים, ובמהלכה הודתה לראש הממשלה על המאמצים להחזרת גופתו של בנם, ועל הזמנתו להצטרף אליהם לעצרת.

"הערב נצא לאה ואני לסדרת מפגשים באו"ם ובארה"ב, כחלק ממסע ארוך ומתיש להחזרת בננו הדר לארץ. אנחנו מצטרפים בנסיעה הזו לראש הממשלה על פי הזמנתו", אמר פרופ' שמחה גולדין. "הזמנתו זו של ראש הממשלה, ואמירותיו הברורות על מחויבות המדינה לגורל בניה וחלליה אשר נפלו בשבי, היא ראויה לשבח", הוסיף.

פרופ' גולדין ציין כי ראש הממשלה מקיים עמם דיאלוג קבוע ורציף ''ועל כך אנו מכירים תודה. לצערי, יש אחרים סביב שולחן הממשלה אשר המחויבות הבסיסית הזו בין גורל בניה של הארץ אשר נפלו בשבי, לבין הממשלה אשר בשליחותה יצאו לשדה הקרב - יש כאלו שהברית הזו איננה מובנת מאילה עבורם''.

אביו של הדר התייחס בדבריו לכך שהחזרת גופותיהם של החללים לא מחייבת שחרור מחבלים. ''לישראל יש מנופים רבים על החמאס. שחרור אסירים היא רק אופציה. כדי להחזיר את הדר ואורון יש לממשלה הרבה מאוד מה לעשות", אמר גולדין ופירט. ''ישראל מתפילה את המים עבור תושבי עזה? קודם תחזירו את הדר ואורון אחרי זה התפלה של מים לעזה. ישראל מעבירה חומרי בנייה לשיקום עזה? קודם תחזירו את הדר ואורון אחרי זה נשקם את עזה. 'ישראל נותנת תנאי דה-לוקס לאסירי החמאס? קודם תחזירו את הדר ואורון אחרי זה יינתנו תנאים מיוחדים לאסירי החמאס".

"זו משוואה פשוטה", אמר בכאב אביו של החלל שמקום קבורתו לא נודע. "משוואה הכי פשוטה והכי מובנת בעולם. החזרת אסירי החמאס? יש כל כך הרבה מה לעשות מול עזה ומול החמאס לפני זה''.

אביו של הדר סיים את דבריו, באמרו: "אנחנו נמצאים במעמסה רגשית שאין כבדה ממנה, המשפחה כולה נושאת על גבה את האובדן הזה יום-יום. למרות כל זאת, לרגע אחד לא איבדנו את אהבתנו למדינה, את הפטריוטיות שלנו. כאלו אנחנו, ובעולם הערכים הזה חונך הדר, ובעולם הערכים הזה גם נחזיר את הדר הביתה. בעוז וענווה".

תגיות:הדר גולדיןאורון שאולגופותעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה