פעילות הידברות

מהפכת האינטרנט היהודית: שיא חדש עם 2.5 מיליון גלישות בחודש!

לא יאומן איך תוך קצת יותר מעשור מרגע הקמתה, הפכה הידברות לארגון החיזוק והקירוב הגדול ביותר בארץ ובעולם, החולש על תחומים רבים ומגוונים. מדי חודש נביא בפניכם סקירה מרתקת על אחת ממחלקות הארגון. והחודש: אתר האינטרנט הייחודי והמקצועי של הידברות, שבקרבו לב חי ופועם

אא

כשנכנסים היום למשרדי הידברות, ברח' שנקר אריה 20, בפתח תקווה, צריך לשפשף את העיניים חזק כדי להאמין שהבניין הגדול, המכיל שש קומות מלאות וגדושות של עבודת קודש אינטנסיבית ויוקדת, הוא המשך ישיר לאותה דירה קטנה וצנועה במרכז בני ברק, שמנתה אז קומץ מזערי של עובדים. מארגון קטן, שהפיץ מס' דיסקים וחוברות של הרב זמיר כהן, הפכה הידברות, תוך קצת יותר מעשור, למעצמת החיזוק והקירוב, הגדולה ביותר בארץ ובעולם, החולשת על תחומים רבים ומגוונים:

ערוץ 97 בכבלים ובלוויין | אתר אינטרנט | אתר הכרויות "שבע ברכות" | ניוזלטר יומי ושבועי | מחלקת ייעוץ והכוונה | שירות "שאל את הרב" | מגזין דו-חודשי | עלוני שבת | בית הידברות - בפתח תקווה | בתי הידברות - ברחבי העולם | כנסים והרצאות בארץ ובעולם | סמינרים | חוגי בית | שבתות בקהילה | מתחברות - טהרת המשפחה | אמ"א - לעידוד הילודה | שבויות - הצלת בנות מבני מיעוטים | אתגר - הדרכה לבני הנוער | הידברות למען הקהילה | שמח בלב | בית תמחוי לנזקקים ועוד. 

בכל מחלקה מושקעת עבודה יסודית ומקצועית, במלוא כובד הראש והרצינות, ועם מיטב המוחות, במטרה לגדל ולקדש שם שמים, להגדיל תורה ולהאדירה. הכל על פי משנתו הסדורה של הרב זמיר כהן, ראש הארגון.

כשותפים נאמנים של הארגון, אנו מעוניינים בכל חודש להעניק לכם סקירה מרתקת ועניינית על אחת ממחלקות הארגון, והחודש: אתר האינטרנט המשגשג של הידברות.

 

אתר מקצועי ומרתק עם נשמה יהודית גדולה

לפני שלוש שנים, לקראת השקת אתר הידברות החדש (שעבר חידוש ושדרוג משמעותי לפני כשלושה חודשים), אזרתי אומץ, ובישיבת הנהלה זרקתי לאוויר הערכה שנראתה אז די מופרכת, אם להודות על האמת: "אני מאמין שתוך שנתיים נגיע למיליון כניסות בחודש".

זה קרה בזמן שאתר הידברות הישן היה אמנם אתר היהדות הגדול ביותר, אבל הטראפיק עמד על כ-466 אלף כניסות, ללא שינוי משמעותי בשנים שקדמו לאותה תקופה. הידברות עשתה מהפכה בהמון תחומים, ללא ספק, אבל היה ברור שבתחום האינטרנט יש עוד לאן לשאוף, יש לאן להתפתח. ידענו שצריכים שינוי, אבל לא ממש ידענו איך.

בסופו של דבר נתפר קונספט שהיה גדול בכמה רמות מהקיים באותה תקופה. הרעיון היה יומרני: רצינו לצאת מתפיסת האתר הנישתי, ולהפוך לא רק לאתר שמכיל בעיקר הרצאות וידיאו, אלא גם לאתר שיכול להוות בית חם לכל מי שמאס ברדידות התקשורת, בצהבהבות ובתכנים שליליים. רצינו להתרחב גם לתחום החדשות, להגיש תכנים לנשים, לפתח את נושא התרבות והילדים, ואפילו לתת אתנחתא לגולשים בדמות מדור רץ ברשת. משהו כמו ynet ו-mako, אבל בתפיסה יהודית, כשרה ואיכותית.

תקופת ההשקה של האתר היתה לא פשוטה. מלבד חבלי הלידה הטכניים, נתקלנו גם בתהיות מסביב: למה בכלל הכנסתם חדשות לאתר יהדות? למה עברתם מהאתר הישן, שהיה פשוט וממוקד יותר בהרצאות יהדות? או כמו שאמר לי אחד הסמנכ"לים אצלנו, "האתר החדש מצריך טעם נרכש. לוקח זמן להתרגל אליו, זה לא כזה פשוט בהתחלה".

נתוני האתר באוגוסט האחרוןנתוני האתר באוגוסט האחרון

זה אכן לא היה פשוט, אבל היתה לנו סבלנות. בעזרת גלריה מרשימה של אנשי תוכן מוכשרים, שחקני נשמה אחד-אחד, הצלחנו לייצר גידול מטורף במספר הכניסות והגולשים הייחודיים (יוניקים), ממש מדי חודש. בחודש אוגוסט 2016 האתר והאפליקציה עמדו על למעלה מ-2.5 מיליון גלישות בחודש(!), עם 781,000 יוניקים.

מה זה מוכיח? קודם כל, ולפני הכל - מדובר בסיעתא דשמיא גדולה ועצומה. שנית, מסתבר שהציבור צמא לתקשורת חיובית, הוגנת, כשרה ומכבדת, שלא מתעסקת ברפש, רכילויות, סכסוכים ותוכן ירוד, אלא נוהגת לפי כללי ההלכה והמוסר הבסיסיים. מדי יום אנו מוצאים את עצמנו מוותרים על תכנים שהיו יכולים להקפיץ את הכניסות עשרות מונים, אך הם לא מתאימים מבחינה השקפתית או הלכתית. ואין לנו שום צער על כך. בדיוק להיפך - מסתבר שהדרך הארוכה יותר, הקלה פחות - מביאה תוצאות מדהימות.

בנוסף לאתר החדש, שנערכו בו שינויים משמעותיים מאד לרווחתם, אתם מוזמנים לגלוש גם באתר הידברות באנגלית, שהושק אף הוא בלבוש חדש, עדכני ואטרקטיבי, וכן באתר הידברות בצרפתית.

לאחרונה הושק גם האתר החדש של הרב זמיר כהן (אתר מתקדם ואינטרקטיבי במיוחד, אתם מוזמנים לבדוק!), הושקה אפליקציה לשבע ברכות (כרגע בגרסת הרצה), הושק אתר אמ"א למניעת הפלות, וכמובן שיפורים באפליקציית הידברות. הכל במטרה להמשיך לספק לכם תוכן איכותי ומחזק, שכמותו קשה למצוא ברשת

נתוני האפליקציה באוגוסט האחרוןנתוני האפליקציה באוגוסט האחרון

אני רוצה להודות מקרב לב לצוות האתר, שעושה עבודה מופלאה. תודה לשותפי הידברות שתמיכתם מספקת לנו את הדלק להמשיך לתפעל את המנוע, ומאפשרת לנו לייצר תכנים חדשים ומרתקים. ותודה גם לכם, הגולשים, על שאתם חוזרים ומבקרים בתדירות הולכת וגדלה. תודה על השיתופים, על הסיוע בהפצת התכנים בפייסבוק ובווטסאפ, על הפרגונים במיילים ובטוקבקים. המילים החמות שלכם נותנות לנו כח להמשיך במלוא המרץ, וגם אם יש הערות או ביקורות - אנו משתדלים לתקן או לדייק במלוא הרצינות.

ותודה כמובן לקב"ה, שבזכותו וברצונו הגענו לכאן.

נתראה במיליון השלישי.

בינתיים גלישה נעימה, ובעיקר מועילה.

דודו כהן, עורך האתר.

תגיות:אתר הידברותהידברותפעילות הידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה