חדשות בארץ

מזעזע: מה שכחו הרופאים בבטן ההריונית, בניתוח הקיסרי שעברה?

דבר לא הכין את דליטה לייזרוביץ' מהוד השרון, לסיוט שעברה בשש השנים האחרונות. לפני כשנה הגיע הסיוט לקיצו, כשילדה את בתה השנייה: כשפתחו הרופאים את רחמה, נדהמו לגלות בו גוף זר בצורת מכסה של חוט תפירה, אשר שימש את הרופאים בניתוח הקודם

צילום: שאטרסטוק צילום: שאטרסטוק
אא

דבר לא הכין את דליטה לייזרוביץ' מהוד השרון, לסיוט שעברה בשש השנים האחרונות. היה זה זמן קצר לאחר שילדה את בנה הבכור בניתוח קיסרי, כשמיד לאחריו החלה לסבול מקשת רחבה של בעיות בריאות - שלא הצליחה להבין את פשרן.

לייזרוביץ' סיפרה שהרופאים החליטו על ניתוח קיסרי היות והעובר נקלע למצוקה – אך הניתוח עצמו עבר בשלום, והתינוק נולד בריא. אלא שמיד לאחר הלידה נחרדה לגלות נפיחות יוצאת דופן ברגליה, המלווה בכאבי תופת בלתי נסבלים.

באורח נסי למדי, לפני כשנה הגיע הסיוט לקיצו: כשהגיעה לבית חולים אחר כדי ללדת את בתה השניה, הודיעו לה הרופאים כי גם הפעם יש צורך בניתוח קיסרי. אלא שבמהלך הניתוח, כשפתחו הרופאים את רחמה, נדהמו לגלות בו גוף זר בצורת מכסה של חוט תפירה, ששימש את הרופאים בניתוח הקודם.

לדברי לייזרוביץ', מאז שהוצא הגוף הזר מגופה חל שיפור ניכר בנפיחות הרגליים, וגם הכאבים פחתו משמעותית – אם כי עדיין לא ברור לה בוודאות, שאכן זוהי הסיבה לכאבים.

תגיות:לידהרופאיםניתוח קיסרירשלנות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה