חדשות בארץ

בקשתו האחרונה של הרצל שאול ז"ל: "החזר את אורון לאמא"

הרצל שאול ז"ל, אביו של אורון שאול הי"ד, נפטר בסוף השבוע האחרון. ברגעים האחרונים לחייו ביקש מבנו: "אני מבקש שתתחייב בפניי שלא תישבר, ותחזיר את אורון לאימא שלו"

הרצל שאול ז"ל (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)הרצל שאול ז"ל (צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

בסוף השבוע האחרון נפטר הרצל שאול ז"ל, אביו של החייל אורון שאול הי"ד, שגופתו מוחזקת מאז 'צוק איתן' בידי החמאס.

הרצל, בן 54 במותו, סבל בשנה האחרונה לחייו ממחלת הסרטן, מה שגרר ימי אשפוז ממושכים בבתי חולים שונים, בשבועות האחרונים חלה הידרדרות במצבו הרפואי, ולמרות זאת המשיך במאמציו להחזיר את גופת בנו אורון הביתה.

ברגעים האחרונים לחייו, ביקש הרצל מאבירם, בנו הבכור, שימשיך לדאוג להשבת גופת אחיו אורון. בוואלה פורסם כי מילותיו האחרונות של הרצל לבנו היו: "מאוד רציתי והתפללתי לראות את אורון חוזר, אבל לא היה לי כוח יותר. התישו אותי ושברו אותי. אני מבקש שתתחייב בפניי שלא תישבר, ותחזיר את אורון לאימא שלו. תתקשר לרמטכ"ל ותזכיר לו שגולני שלחו את אורון לקרב בסג'עייה, ושידאג שגולני יחזירו אותו הביתה".

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "קיבלנו בצער רב את הידיעה על פטירתו של הרצל שאול, שסבל ממחלה קשה ונאבק בתקופה האחרונה על חייו. בפגישותינו עם הרצל ראינו אדם חזק, שהקדיש את כל זמנו ומרצו למאבק על בריאותו ולמאבק למען השבת גופת בנו אורון ז"ל. צר לנו על רעייתו המסורה זהבה, שחווה עצב נורא על אובדן בנה אורון וכעת מתמודדת עם כאב גדול עם פטירתו של בעלה האהוב. אנו מוסרים תנחומים גם לבנים אבירם ואופק, שחווים אובדן נורא בפעם השנייה תוך שנתיים. אנו מבקשים להשתתף בצער המשפחה בשם כל עם ישראל ולהבטיח שנמשיך לפעול בכל המישורים להשבתו של אורון לקבר ישראל. מאמץ זה לא ייפסק עד שאורון ישוב הביתה".

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, שלח את תנחומיו למשפחת שאול על פטירתו של אביו של החייל בשם מפקדי צה"ל וחייליו. "הרצל היה ראש משפחה למופת. אני שולח חיבוק חזק לזהבה ולבני המשפחה ברגעים קשים אלו. לפני כשבוע פגשתי בפעם האחרונה את הרצל והבטחתי לו שנמשיך לעשות הכול כדי להשיב את אורון והדר הביתה, לקבר ישראל", אמר הרמטכ"ל.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ספד גם הוא להרצל: "משרד הביטחון ועם ישראל מרכינים את ראשם עם פטירתו של הרצל שאול ז"ל. נפגשתי עם הרצל לפני כחודש. הרצל עשה כל שביכולתו כדי להשיב את בנו אורון ז"ל וצר לי שהוא לא זכה לכך לפני מותו. ממשלת ישראל מחויבת להשיב את גופותיהם של סמ"ר אורון שאול וסגן הדר גולדין ז"ל ולהביאם לקבר ישראל. יהי זכרו ברוך".

תגיות:אורון שאולהרצל שאול

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה