חדשות בארץ

החזרה ללימודים: כ-2 מיליון תלמידים מתחילים הבוקר את שנת הלימודים החדשה

שנת הלימודים החדשה תשע"ז נפתחת הבוקר ברחבי ישראל, ו-2,232,172 מיליון תלמידים צעדו לבית הספר והגנים

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

תם החופש: 2,232,172 מיליון תלמידים ו-180 אלף עובדי הוראה יפתחו הבוקר (חמישי) את שנת הלימודים תשע"ז בבתי הספר והגנים.

על פי הנתונים המספריים של משרד החינוך, מדובר ב- 158,958 תלמידי כיתה א'; 180 אלף עובדי הוראה; ו-9,000 מורים חדשים, אשר זו תהיה השנה הראשונה עבורם כמורים במערכת החינוך.

השביתות במגזר הדרוזי ומשבר ההסעות בחינוך המיוחד טופלו אמש על ידי משרד החינוך, והלימודים יחלו כרגיל. גם משבר השביתה שאמור היה להיות במספר בתי ספר בירושלים, בוטל ברגע האחרון, בשל התחייבותה של עיריית ירושלים לטפל עם תחילת שנת הלימודים במערכת החשמל.

שנת הלימודים לא תיפתח היום בבית הספר "שבח מופת" בתל אביב. הרקע לשביתה היא החלטתו המקוממת של ראש העיר, רון חולדאי, לקבל לבית הספר את ילדי המסתננים, במקום את תושבי ישראל המתגוררים מחוץ לעיר.

מנכ"לית משרד החינוך, מיכל כהן מסרה כי היא: "מברכת את התלמידים אשר פותחים את שנת הלימודים ורוצה לאחל לתלמידי כיתות א' אשר מתחילים את שנתם הראשונה במערכת החינוך בשנה של למידה חווייתית, ולתלמידי כיתות יב' לאחל הצלחה לקראת סיום 12 שנות לימוד במערכת. אני מודה למנהלים ולצוותים החינוכיים אשר עבדו סביב השעון כדי להבטיח שהתלמידים יפתחו את שנת הלימודים כסדרה".

במהלך שנת הלימודים הנוכחית המערכת תעמיק את תכניות העבודה במסגרת התכנית האסטרטגית, אשר כוללת ארבע מטרות עיקריות: קידום למידה משמעותית ואיכותית שתוביל להישגים לימודיים, למימוש עצמי ולמצוינות (מטרה א'), חיזוק החינוך לערכים יהודים, ציוניים (מטרה ב'), קידום שוויון הזדמנויות בחינוך וצמצום פערים (מטרה ג') וחיזוק התרבות הניהולית-הארגונית (מטרה ד').

תגיות:לימודיםבית הספרגנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה