חדשות בעולם

אחד ל-48 מיליון מקרים: התינוקת נולדה ביום שבו נולדו שני הוריה

תאריך ה-16.8.16 השנה, קיבל משמעות אחרת לחלוטין עבור בני הזוג קייטלין וטום פרקינס, שעד כה חגגו את יום הולדתם יחדיו, היות ונולדו באותו תאריך ובהפרש של 50 דקות בלבד זה מזו. אל החגיגה הפרטית שלהם הצטרפה בשבוע שעבר בתם לוסי מארי, שנולדה אף היא באותו היום בדיוק

התינוקת לוסי מארי, לבית משפחת פרקינס (צילום מסך)התינוקת לוסי מארי, לבית משפחת פרקינס (צילום מסך)
אא

תאריך ה-16.8.16 השנה, קיבל משמעות אחרת לחלוטין עבור בני הזוג קייטלין וטום פרקינס בני ה-30, מקווינסלנד שבאוסטרליה – שעד כה חגגו את יום הולדתם יחדיו, היות ונולדו באותו תאריך ובהפרש של 50 דקות בלבד זה מזו. אלא שאל החגיגה הפרטית שלהם הצטרפה בשבוע שעבר בתם לוסי מארי, שנולדה אף היא באותו היום בדיוק.

"אני מרגיש די רע עכשיו, אחרי שבמשך שבוע הזהרתי את קייטלין ואמרתי לה שאני מרגיש שזה בדיוק מה שהולך לקרות", כך כתב ד"ר בראד רובינסון, הגינקולוג שיילד את קייטלין, בעמוד הפייסבוק שלו. "עכשיו היא מאשימה אותי שכישפתי אותה", הוסיף ד"ר רובינסון בהלצה, ומסביר כי הסיכוי שכזה דבר יתרחש, עומד על מקרה אחד מבין 48 מיליון (!) מקרים. "זה מדהים איך כל השלושה יחלקו את יום ההולדת שלהם, באותו יום ממש", ציין.

יום הולדת משולשת: בני הזוג פרקינס עם בתם (צילומי מסך יוטיוב)יום הולדת משולשת: בני הזוג פרקינס עם בתם (צילומי מסך יוטיוב)

תגיות:

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה