חדשות בארץ

חברת החשמל חייבה לקוחות בסכומים כפולים

חברת החשמל הודתה בכך שהיא חייבה 15,000 לקוחות בסכומים כפולים. "אנו פועלים לזיכוי מידי", הודיעו בחברה

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

מכירים את הרגע שבו אתם מקבלים חשבון חשמל מנופח, ובטוחים שהחברה חייבה אתכם פעמיים? בחודש האחרון, כך מתברר, זו לא הייתה רק תחושה, שכן חברת החשמל חייבה 15 אלף לקוחות בטעות בסכום כפול.

חברת החשמל עדכנה היום (ג') כי בתאריך 21 באוגוסט בוצע בטעות חיוב כפול בכרטיסי האשראי לכ-15 אלף מהלקוחות. בהודעה שפורסמה נכתב: "אנו מתנצלים על חוסר הנוחות ופועלים לביצוע זיכוי מידי. לחברה ידוע מיהם הלקוחות, כך שאין צורך ליצור קשר ולעדכן".

יצוין שאין זו הפעם הראשונה בה ביצעה החברה חיוב שאינו לצורך, שכן לפני מספר חודשים היו תושבים מגוש דן שחויבו בסכומים לא נכונים, אולם לאחר שנעשה בירור, החזירה להם חברת החשמל את כספם.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

היו שותפים בזיכוי הרבים הגדול בעולם וקבלו את פרק התהילים האישי שלכם המסוגל לשמירה והגנה. לחצו כאן

הידברות שופס

סט ארכיאולוגיה תנ"כית - הרב זמיר כהן

530לרכישה

מוצרים נוספים

אחת שאלתי 7 - הרב יצחק זילברשטיין

שרשרת ננו אשת חיל ואת עלית על כולנה

אמונה וביטחון - הרב יגאל כהן

ארון הפלא - מושלם לחימום האוכל בשבת

לגימות של השראה - הרב יצחק פנגר

הלכה למעשה - שו"ת בדיני אורח חיים על סדר השולחן ערוך - הרב ירון אשכנזי

לכל המוצרים