חדשות בארץ

מיליארד שקלים בשנה: אתר חדש יגיש בקשות מלגה עבור סטודנטים

בשורה טובה לסטודנטים: אתר אינטרנט חדש שהושק לאחרונה בשם 'מלגהפה' (milgapo) – יאתר מלגות מתאימות עבור הסטודנטים מבין 850 מלגות קיימות, ויבצע את הטיפול בבקשה למלגה, מא' עד ת'

אא

בשורה טובה לסטודנטים: אתר אינטרנט חדש שהושק לאחרונה בשם 'מלגהפה' (milgapo) – יאתר מלגות מתאימות עבור הסטודנטים מבין 850 מלגות קיימות, ויבצע את הטיפול בבקשה למלגה, מא' עד ת'.

בראש היוזמה החשובה עומדת התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, שביקשו להקל במעט על מלאכת שליחת עשרות טפסים לעשרות נותני מלגה שונים בארץ, ועל ההליך הביורוקרטי הנלווה אליה.

אז איך זה עובד? ראשית על הסטודנט למלא שאלון על פרטיו האישיים כמו שם מלא, אזור מגורים, רקע משפחתי, מצב סוציו-אקונומי, המוסד האקדמי שבו הוא מבקש ללמוד, ועוד. לאחר מילוי השאלון, תופיע רשימה אוטומטית של המלגות שנמצאו מתאימות עבורו.

באם ישלם סכום של כ-200 ש"ח, תבצע המערכת שליחה אוטומטית של הבקשות למלגה, עבור המקומות הללו. "עולם המלגות מחלק למעלה ממיליארד שקלים בכל שנה, והחלטנו שהגיע הזמן לעשות בו קצת סדר", מסביר טל חורב, ממייסדי האתר. "הצלחנו לגייס את התמיכה של כל הקרנות הגדולות, והיום אין קרן בישראל שלא מכירה אותנו".

תגיות:לימודיםסטודנטיםמלגות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה