חדשות בעולם

נס בפלורידה: הסירה המשפחתית התהפכה, הפעוטה נלכדה תחתיה למעלה משעה, ושרדה

נס מפעים אירע בליל שישי האחרון לתמי ובריאן בוסארד (באנגלית: Tammy & Brian Bossard) מפלורידה, לאחר שכותצאה מתאונה חזיתית - הספינה המשפחתית שלהם התהפכה, ובתם קנדי בת השנה ו-11 חודשים, נלכדה בכיס אוויר מתחת לספינה. רק בחסדי שמיים ובנס, חולצה ויצאה מזה ללא פגע

אא

נס מפעים אירע בליל שישי האחרון לתמי ובריאן בוסארד (באנגלית: Tammy & Brian Bossard) מפלורידה, לאחר שכותצאה מתאונה חזיתית - הספינה המשפחתית שלהם התהפכה, ובתם קנדי בת השנה ו-11 חודשים, נלכדה בכיס אוויר מתחת לספינה.

לדברי תמי, הקושי הגדול שנלווה לחילוצה של קנדי הקטנה, היה החושך ששרר סביב. "לא יכולנו לדעת אם היא בתוך הספינה או מחוצה לה, בתוך המים. שמענו רק צעקות ובכי היסטרי, אבל זה נשמע כאילו הם באים 'מכל מקום'", מספרים בני הזוג, שהצליחו להימלט מהספינה ההפוכה, ביחד עם בתם התינוקת שרלוט, בת השבעה חודשים.

למעלה משעה (!) הייתה קנדי האומללה במצב זה, וההורים היו חסרי אונים לחלוטין. "היינו בטוחים שאנחנו הולכים לאבד אותה", אומרת תמי. "זה נס גדול שהיא שרדה את התאונה".

תמי התקשרה למוקד 911, ודיווחה בהיסטריה על התקרית. "אני בנהר... הספינה שלי התהפכה, ויש לי תינוקת שנמצאת עדיין במים. בבקשה אלוקים... תשלחו מישהו עכשיו. בבקשה, תמהרו".

חיש קל הגיעו למקום צוותי חילוץ והצלה כמו גם פראמדיקים, שהחלו לחפש את קנדי הקטנה בכל פינה אפשרית. "אחרי 45 דקות של חיפוש ללא מציאה, התחלנו לאבד תקווה", מספר רב"ט אלן ראווי, מהמשטרה המקומית. "אבל בדקה שהתכוננו לעזוב את המקום, שמענו פתאום זעקה עמומה, שהגיעה מדופן הספינה. תמי מיד אמרה שהיא חושבת שזו קנדי, וכשהקשבתי טוב ושמעתי שוב – הבנתי שהיא צודקת".

הפרמדיקים עטו על המקום ומצאו את קנדי כשהיא צפה עם חגורת ההצלה שלה – על המים. "חגורת ההצלה היא זו שהצילה את חייה", אומר ראווי. "זה נס גדול שאנחנו נמצאים כאן היום, וקנדי שלנו נושמת כרגיל", אמרה תמי. "הרופאים אמרו שהיא יכולה אמנם לפתח אסטמה קלה, כתוצאה מהלחץ בריאות, אבל חוץ מזה, היא צפויה להיות בסדר".

תגיות:תאונהטביעהנסיםפעוטהסירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה