חדשות בארץ

בעקבות הסלמונלה: אסם-נסטלה משיקה קורנפלקס חדש

אסם-נסטלה מנצלת את המשבר של תלמה-יונילוור ומשיקה קורנפלקס חדש ודומה מאוד

קורנפלקס אסם החדש (צילום: יח"צ)קורנפלקס אסם החדש (צילום: יח"צ)
אא

אסם-נסטלה מנצלת את היחלשותה של תלמה-יונילוור בעקבות גילוי הסלמונלה בקורנפלקס, ופועלת על מנת לשווק בישראל קורנפלקס – כך דווח ב'גלובס'.

דגני הבוקר החדשים של אסם-נסטלה נקראים GoFree, והם ישווקו בשני אפשרויות: האחד קורנפלקס רגיל והשני קורנפלקס בתוספת דבש, אף הוא דומה למוצר של תלמה-יוניליוור.

נראה כי החלטתה של אסם-נסטלה לשווק את הקורנפלקס החדש קשורה ישירות למשבר של יונילוור. עד כה לא שווקה החברה את הקורנפלקס בארץ, ככל הנראה כיוון שהעריכה שאין לה סיכוי להצליח ולשווק אותו בשוק המקומי, בשל השליטה ללא עוררין שהיתה לחברת יוניליוור בקורנפלקס הבסיסי.

בשל המשבר של יונילוור וחיידק הסלמונלה שהתגלה במוצריה, נרשמה עליה משמעותית במכירות של אסם-נסטלה. לאחר שבמשך שנים דשדשה כשחקנית השנייה בשוק עם 25% מהמכירות בלבד, הצליחה בחודש האחרון להגיע לנתח שוק של 50%.

המוצרים החדשים של החברה עדיין לא הגיעו לישראל, אך התוכנית היא להשיקם כאן כבר בשבועות הקרובים.

כזכור, לפני שבועות אחדים התברר כי דגני בוקר של תלמה-יוניליוור זוהמו בחיידק הסלמונלה שבא במגע עם המוצרים בקו האריזה במפעל בערד. מדובר בתקלת ייצור חמורה שיוניליוור ישראל הצליחה להסתיר ממשרד הבריאות והציבור במשך חודש, ורק לאחר מכן היא הודתה בזיהום והבטיחה שהמוצרים לא שווקו לצרכנים.

לאחר התגלות הסלמונלה בקורנפלקס של יונילוור, התגלה החיידק במוצרי מזון נוספים, וחברות רבות קראו לצרכנים להחזיר את המוצרים שקנו לחנויות ולקבל תמורתם זיכויים.

תגיות:קורנפלקסאסםסלמונלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה