חדשות בארץ

שטרסבורג: נדקר על ידי מוסלמי, ופקח את העיניים בערב שבת

מצבו של ר' שלום לוי, שנדקר על ידי צעיר מוסלמי בשטרסבורג, מתחיל להשתפר. בנו שחזר את האירוע  וטען: "אין ספק שמדובר בפיגוע טרור"

שטרסבורג (צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)שטרסבורג (צילום אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

יומיים חלפו מאז אירוע הדקירה בשטרסבורג, בו צעיר מוסלמי דקר באמצעות סכין מטבח את הרב שלום לוי, חסיד חב"ד ופצע אותו באורח קל עד בינוני. עוברי אורח שעברו במקום הזעיקו את כוחות ההצלה והביטחון שהגיעו והצליחו ללכוד את הדוקר שהובא לחקירה.

הרב לוי אשר נחשב לדמות מוערכת וידועה בעיר פונה לבית החולים, ובנו סיפר בראיון לאתר 'שטורעם נט', על כך שמצבו של אביו ברוך השם משתפר. "אבא יצא מכלל סכנה, והתעורר זמן קצר לפני שבת. בקרוב אנו מקווים שהוא ישתחרר לבית".

לדבריו של הבן – "אבא ירד מהבית שלו אל עבר חנות המכולת הכשרה. הוא יצא לערוך קניות לכבוד שבת, ופתאום הגיח מאחוריו אותו מחבל, הוציא את הסכין והכניס לו לתוך הבטן. "בכוחות שגם הוא לא יודע מהיכל קיבל", המשיך הבן , "סחב אבא את עצמו לבית קפה ששוכן בסמוך, שם עזרו לו אזרחים והזעיקו את כוחות ההצלה שפינו אותו".

בנו של הרב לוי גם הדגיש כי על אף שממשלת צרפת עוד לא התייחסה לאירוע הדקירה  בוודאות כאירוע של טרור, אביו זוכר היטב כיצד הצעיר צעק טרם הדקירה: "אללה אכבר". "מה זה אם לא טרור?" הוא שואל.

הציבור מתבקש להעתיר בתפילה להחלמתו המלאה של הרב שלום לוי - שלום דב-בער בן מזלה.

תגיות:פיגועשטרסבורג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה