חדשות בארץ

אמו של בן השש, שנפצע קשה בתאונת פגע-וברח: "התפילות שלכם עשו פירות"

בתאונת פגע-וברח שאירעה בליל שישי האחרון, נפצע באורח קשה יהונתן, ילד כבן שש מאזור שכונת בר אילן שבירושלים. אמו: "התפילות של עם ישראל עשו פירות, ויש שיפור לטובה במצבו"

אא

בתאונת פגע-וברח שאירעה בליל שישי האחרון, נפצע באורח קשה יהונתן, ילד כבן שש מאזור שכונת בר אילן שבירושלים – לאחר שרכב מסוג טויוטה דרס אותו ונמלט מהזירה. יהונתן פונה לבית החולים כשהוא סובל מפצעים באורח קשה, אך בחסדי ה' יתברך – במהלך השבת חל שיפור משמעותי במצבו, וכרגע מצבו בינוני.

בראיון שנעשה עמה ל'ידיעות אחרונות' סיפרה אמו של יהונתן כי דקות ספורות לאחר הדלקת הנרות, יצא יהונתן עם אחיו דוד לשחק בחוץ. "אני ישבתי בכניסה לבית, ופתאום דוד מגיע אליי בהיסטריה, ואמר שיהונתן נפגע. רצתי אחריו, הגעתי לצומת וראיתי התקהלות של אנשים, והכניסו כבר את הילד לאמובלנס".

לדברי אמו של יהונתן, זה נס שמצבו השתפר ושלמרות השבר ביד ופציעות אחרות, הוא בהכרה מלאה. "התפילות של עם ישראל עשו פירות, וב"ה יש שיפור לטובה במצב שלו", אמרה ואף הוסיפה מסר רוחני ברור: "שנתחזק כל עם ישראל", אמרה.

נהג הרכב, שנהג ללא רישיון, הסגיר עצמו למשטרה, וביום שני יוגש כתב אישום נגדו. התברר שהנהג הורשע בעבר בנהיגה ללא רישיון, ואף אמור היה לרצות עונש של עבודות שירות. 

תגיות:תאונהחרדיםאסוןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה