מעניין

אימה בסין: נפלה מספינה בת שבע קומות לים, ושרדה במשך 38 שעות

בחורה סינית בת 32 שיצאה לשיט בספינה ענקית בת שבע קומות, נשענה על מעקה הסיפון וברגע אחד קטן של חוסר שימת לב – נפלה אל לב הים. 38 שעות הייתה בתוך המים, עד שבאורח נסי חולצה על ידי סירת דייגים קטנה שעברה במקום. קראו את הסיפור המדהים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

התרחיש שכל אחד חושש מפניו, ארע השבוע לבחורה סינית כבת 32 בשם מיס פן: במהלך שיט בספינת ענק בת שבע קומות, נשענה מיס פן על מעקה הסיפון וברגע אחד של חוסר שימת לב מספקת –נפלה מטה אל הים הגלי.

באורח נסי לחלוטין, לא די בכך ששרדה את הנפילה מגובה רב שכזה, ולא מצאה את מותה כבר אז – היא הצליחה לשרוד במים שורצי יצורים מסוכנים במשך 38 שעות (!) – בלי חגורת הצלה לגופה. כיצד עשתה זאת? שאלה טובה.

התקשורת המקומית בסין שסיקרה את האירוע, דיווחה כי מדובר בבחורה אתלטית עם כישורי שחייה מעולים, ותארים ספורים בספורט – כך שיכולת ההישרדות במקרה הזה, ממש לא מקרית. מעניין לציין כי למרות ששהתה עם הוריה על הספינה, הללו לא חשו בחסרונה במשך שעות ארוכות.

למזלה הטוב של הבחורה הצעירה, ספינת דייגים שעברה בדיוק במקום, הצליחה להבחין בה ולמשות אותה מהמים. נס נוסף שבזכותו הצליחה לשרוד היה העובדה שהמים היו מעט חמימים, דבר שמנע ממנה ללקות בהיפותרמיה, ולאבד את הכרתה.

תגיות:ספינהטביעהנסיםטיטאניק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה