חדשות בארץ

צ’ארלי אזריה, אביו של החייל אלאור אזריה, יצא מכלל סכנה

בתמונה שהתפרסמה ברשתות החברתיות לפני יומיים נראה אזריה האב כשהוא מניח תפילין. כזכור, צ'ארלי אזריה אושפז בעקבות אירוע מוחי שלקה בו, על רקע המתח בשל המשפט המתנהל נגד בנו

רב מחבד וצ’ארלי אזריהרב מחבד וצ’ארלי אזריה
אא

בתמונה שהתפרסמה ברשתות החברתיות לפני יומיים נראה צ'ארלי אזריה, אביו של החייל אלאור אזריה, כשהוא מניח תפילין בבית החולים אסף הרופא. לצדו יושב שליח חב"ד, הרב אודי דוד בן דוד. אזריה יצא מכלל סכנה, אך עודנו מאושפז.

כזכור, לפני כשבועיים אושפז צ'ארלי אזריה בעיצומו של המשפט המתנהל כנגד בנו המואשם בהריגת מחבל מנוטרל באזור חברון. אזריה האב אושפז בבית החולים אסף הרופא בעקבות אירוע מוחי שעבר.

אלאור אזריה הוא בן הזקונים של צ'ארלי אזריה ואשתו אושרה. מתחילת המשפט, הגן אזריה על בנו, והביע זעם רב על עצם ההחלטה להעמיד אותו למשפט. בחודש שעבר התבטא ואמר כי: "אני רק מבקש שיהיה משפט צדק. שכל השקרים יצאו החוצה. תקראו את הפרוטוקולים. מישהו מושך בחוטים. התובעים היו צריכים לרדת מהעץ. תיק רצח תפרו לו בהתחלה, על מה? מישהו מהם היה בחברון? מישהו מהם שלח ילד בן 18 לחברון? מישהו יודע את זה?

"יום ולילה אני שומע אותם, הם מדברים איתי החיילים. פחד, הם לא ישנים בלילות. הולכים מטר ופוחדים שידקרו אותם, מתפוצצים לנו אנשים, רוצחים לנו אנשים. בשביל זה שלחתי את הבן שלי להיות קרבי? איפה ראש הממשלה?"

כשלקה באירוע המוחי, הסבירה משפחתו של אזריה כי הוא היה נתון בלחץ נפשי רב בגלל המשפט נגד בנו, ושהדאגה והמתח ללא ספק תרמו להידרדרות מצבו הבריאותי.

תגיות:אלאור אזריהצ'ארלי אזריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה