מעניין

מרגש: למה בכו זוג הזקנים, ואיך הגיבו השוטרים שהוזעקו לדירתם?

רומא: שכנים של זוג קשישים, שמעו קולות אימים - צעקות בכי ושבר הבוקעים מדירתם, ומיהרו להזעיק את השוטרים. מדוע הם בכו, ואיך הגיבו השוטרים? התכוננו להתוודע לאחד הסיפורים היותר מעציבים (ולא פחות מכך, משמחים) שיש

השוטרים עם זוג הזקנים ב’זירת הפשע’השוטרים עם זוג הזקנים ב’זירת הפשע’
אא

היה זה ביום שלישי שעבר: שכניהם של זוג קשישים המתגוררים בפרבר בפאתי רומא, נחרדו לשמוע זעקות של בכי ושבר מתוך דירתם, ומיהרו לדווח על כך למשטרה. "הגענו לדירה אחרי שקיבלנו קריאה דחופה", מספר אחד השוטרים. "החשד היה שפורץ נכנס פנימה וניסה לפגוע בזוג חסר אונים, או שאחד מהם פגע בשני. מכל מקום, התחושה הייתה שאנחנו הולכים לפגוש ב'זירת פשע' אמיתית, ולא נעימה בכלל".

אלא שתדהמה גדולה אחזה בשוטרים, ברגע שנכנסו אל 'זירת הפשע'. "מה שגילינו היה הרבה יותר קורע לב. מתשאול קצר שעשינו, התברר שזוג הזקנים מיררו בבכי ובצעקות, מסיבה אחת ויחידה: הם פשוט הרגישו בודדים נורא".

לדברי השוטרים מדובר בזוג שנשוי כבר 70 שנה, אבל זה שנים שאף אדם אינו מגיע לבקרם, ומאחר והם אנשים חולים, יציאה החוצה לרחוב היא פריווילגיה שהם לא נהנים ממנה לעתים קרובות. "הטלוויזיה היא הקשר היחידי שלהם כמעט עם העולם שבחוץ, אולם רגע של כעס שעלה בהם כתוצאה מהחדשות שראו, הצליח להביא אותם לידי תחושת ניכור ועצבות גדולה שבעקבותיה הגיעו הבכי והצעקות".

לאור הסיטואציה המביכה והעצובה, החליטו השוטרים להישאר בדירת הזקנים כדי לארח להם חברה, ואף בישלו להם ספגטי עם חמאה וגבינת פרמזן – ממוצרים שקנו מכספם האישי. "שמענו המון סיפורים מעניינים על החיים שלהם, וסך הכל בילינו זמן איכות עם אנשים טובים שאנחנו מתכוונים לשמור על קשר איתם".

הנה עוד תזכורת לפעם הבאה שאתם רואים זקן או זקנה ברחוב שלכם - התעניינו בשלומם, חייכו אליהם, הציעו עזרה, בקרו מדי פעם בפעם. כל כך הרבה מצוות וחסדים אפשר להרוויח מפעולות קטנות בחיי היום יום, כל כך הרבה הזדמנויות לעשות טוב לאחרים ולנו.

תגיות:עוניאיטליהזקניםחסדמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה