חדשות בעולם

מדהים: בן העשר איתר את אמו הנעדרת, בזכות סרטון שהופץ ביוטיוב

מרגש: מאז חודש נובמבר אשתקד, הוכרזה אמו של אוון אולסן בן העשר – כמתה. אולם בזכות סרטון 'מקרי' שראה ביוטיוב, הצליח הילד לזהות את אמו ה'הומלסית'. "מצאתי את אמא שלי, ואני הילד הכי מאושר בעולם", אמר

אמו של אוון אולסן, כפי שמופיעה בסרטון היוטיוב (צילום מסך יוטיוב)אמו של אוון אולסן, כפי שמופיעה בסרטון היוטיוב (צילום מסך יוטיוב)
אא

הכל התחיל מסרטון תמים ובו בחור צעיר בשם ברוק רוברטס – יוצא לרחובות כשבפקלאותיו שקיות מזון המיועדות להומלסים רעבים, מתעד עצמו בעת החלוקה ומעלה את הסרטונים לרשת היוטיוב – כדי להוות מקור השראה לאחרים. "אני מקבל המון תגובות על הסרטונים שלי, אבל לתגובה של אוון אולסן בן העשר מפלורידה, לא הייתי מוכן".

השבוע, באורח נסי למדי, הצליח אוון אולסן בן ה-10 מפלורידה, לאתר את אמו הנעדרת – בזכות אחד הסרטונים של רוברטס, בו הוא נראה מחלק שקית מזון לחסרת בית בשנות החמישים לחייה, שחיה במשכנות העוני של אחת מסמטאות לוס אנג'לס. אולסן זיהה אותה מיד כאמו.

"לפני שנה, כולם איבדו תקווה. כולם אמרו שאמא שלי מתה, ושאני כבר לא אזכה לפגוש אותה", סיפר אולסן הצעיר, שמאז שאמו 'נעלמה', חייו התהפכו מן הקצה אל הקצה. "עכשיו אני מבין שהיא לא באמת מתה. היא בחיים, ואני הילד המאושר ביותר בעולם על שמצאתי אותה".

אדי אולסן, אביו של אוון שראה אף הוא את האישה שבסרטון, אישר בדמעות כי אכן מדובר באשתו, אמו של אולסן, וכי לא היה לו מושג שהיא נפלה לסמים, וחיה ברחובות. "זה אחד הדברים הכי קשים בשבילי, לראות את אשתי זרוקה ברחובות. מאז שהיא עזבה אותנו, עקבותיה נעלמו כלא היו. אני שמח שמצאנו אותה, ונעשה הכל כדי שהיא תיגמל מהסמים ותשוב לחיות איתנו", אמר האב בדמעות.

תגיות:סמיםעוניארצות הבריתהומלסיםנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה