חדשות יהדות

שחקן הכדורסל תמיר גודמן: "לא מצטער שהפסדתי את המלגה לטובת השבת"

בראיון מיוחד לערוץ יוטיוב בשם Jew in the City, סיפר שחקן הכדורסל תמיר גודמן כי נאלץ לוותר על מלגה גדולה שניתנה לו למשך ארבע שנים (!) בקבוצת הכדורסל של אוניברסיטת מרילנד בארה"ב, לאחר שסירב להשתתף במשחקי כדורסל שנערכו בשבת. ולא, הוא לא מצטער על זה

אא

בראיון מיוחד לערוץ יוטיוב בשם Jew in the City, סיפר שחקן הכדורסל תמיר גודמן כי נאלץ לוותר על מלגה גדולה שניתנה לו למשך ארבע שנים (!) בקבוצת הכדורסל של אוניברסיטת מרילנד בארה"ב, לאחר שסירב להשתתף במשחקי כדורסל שנערכו בשבת.

לדבריו, בתחילת הדרך שלו כשחקן ולאורכה, היו המון הזדמנויות להתפתות לכל מיני הצעות דומות, אך התנאי שהציב לכל מאמן שצירפו לקבוצתו היה: "אני לא משחק בשבת".

העקשנות על הרוחניות השתלמה, שכן בסופו של דבר הצליח גודמן להשתלב בקבוצה שקיבלה אותו כמות שהוא, ואף התאימה את עצמה לדרישותיו. "ברור שאני לא מצטער על שהפסדתי את המלגה, לטובת השבת. עובדה שהיום זכיתי לשחק בקבוצה שבה גם המאמן וגם חברי הקבוצה באים לקראתי, וקובעים את כל המשחקים שלנו, לימי החול. אני שמח שאני מצליח לעשות את מה שאני אוהב על המגרש, מבלי שהעיסוק שלי יפגע באורח החיים הדתי שבחרתי", הוא אומר.

תגיות:משחקשבתכדורסלמלגהמסירות נפש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה