חדשות בעולם

גרמניה: בן תשע הציל את אחיו התינוק מחטיפה

היולדת הטרייה ישנה בחדר בית החולים, כשלפתע נכנסה לחדר אישה כבת 34, ובלי לומר דבר נטלה את התינוק הרך מהעריסה שבה שהה, והתכוונה לצאת איתו מהחדר. אלא שבן התשע שנכח בחדר, היה מספיק נבון לגלות קצת אכפתיות ושאל את האישה מי היא, ולאן היא לוקחת את אחיו הקטן

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מקרי חטיפת תינוקות רכים מבתי חולים, הופכים אט אט לדבר שגרתי, במספר בתי חולים בעולם. למרות הניסיונות החוזרים ונשנים לאפיין את פרופיל הגנבים, ולהתחקות אחר המניע שלהם למעשים הנפשעים - הרשויות המקומיות במבוכה.

אחד המקרים היותר 'מזעזעים' שתועדו אשתקד במצלמות האבטחה של אחד מבתי החולים באריזונה, הוא זה של גבר כבן 35 הנושא בידו תיק גדול ומשוחח עם אחת האחיות במסדרון. אף לא לרגע אחד עלה בה החשד כי בתוך התיק המוזר משהו, הוחבאה תינוקת בת ימים ספורים, שנגנבה מהמחלקה.

אלא שבניגוד למקרה הזה, מקרה דומה נמנע השבוע בגרמניה, הודות לעירנותו ותגובתו המהירה של ילד בן תשע, שהתינוק הקטן ששכב בעריסת בית החולים – היה לא אחר מאשר אחיו החדש.

היולדת הטרייה ישנה בחדר בית החולים, כשלפתע נכנסה לחדר אישה כבת 34, ובלי לומר דבר נטלה את התינוק הרך מהעריסה שבה שהה, והתכוונה לצאת איתו מהחדר. אלא שבן התשע שנכח בחדר, היה מספיק נבון לגלות קצת אכפתיות ושאל את האישה מי היא, ולאן היא לוקחת את אחיו הקטן.

האישה מצדה לא הגיבה – דבר שרק הגביר את חששותיו של הילד. "ניסיתי לדבר איתה והיא רק שתקה ודחפה אותי הצידה", סיפר הילד בחקירת המשטרה שנפתחה מאוחר יותר. "אז עקבתי אחריה, כדי לראות מה היא עושה ולאן היא לוקחת אותו".

בראותה כך, פחד נכנס בליבה של הגנבת, ורגע קטן לפני שהגיעו לדלת היציאה מבית החולים – היא הושיטה לזרועותיו את אחיו התינוק, באומרה: "הנה, הוא שלך. קח אותו".

בן התשע לקח את אחיו, החזירו לעריסתו ובכך מנע מקרה מצער נוסף, שיכול היה להיגרם כתוצאה מחוסר שימת לב מספקת. המשטרה הצליחה לזהות את הגנבת, והיא נאסרה ונלקחה להסתכלות פסיכיאטרית.  

תגיות:לידהתינוקותבית חוליםסכנהחטיפת ילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה