חדשות בארץ

צחי הנגבי על חטיפת ילדי תימן: "הציבור מתחיל להבין שזו לא הזיה"

השר צחי הנגבי, שמונה על ידי ראש מהממשלה לחקור את חטיפת ילדי תימן: "הייתה גזילה של מאות רבות של ילדים במזיד"

עליית תימן, ארכיון (צילום: אלדד דוד, לע"מ)עליית תימן, ארכיון (צילום: אלדד דוד, לע"מ)
אא

השר צחי הנגבי, שהוסמך על ידי ראש הממשלה לעיין בחומרים החסויים, אמר בסוף השבוע האחרון בראיון ל-mako כי "הייתה גזלה של מאות ילדים, במזיד. האם הממסד ידע או לא ידע, ארגן או לא ארגן? ייתכן שלעולם לא נדע. בשבועות ובחודשים האחרונים הציבור בישראל מתחיל להבין שזו לא הזיה".

יצוין כי משפחות החטופים אינן מסתפקות בהסמכתו של הנגבי, והן דורשות מהממשלה להקים מאגר גנטי בניסיון להקל על המאמצים לאיחוד משפחות.

כזכור, בשבוע שעבר אמר שר הרווחה מאיר כהן כי פרשת ילדי תימן הינה כתם על החברה הישראלית. "זה גידול על החברה הישראלית. אני מנסה לחשוב מה היה קורה היום אם אמא הייתה נכנסת ללדת ולמחרת היו מודיעים לה שבנה או בתה נפטרו, וכשתבקש עדויות לכך - כלום, שום דבר", זעק כהן. "לנתק ילדים מהורים?! זו תופעה שמקפלת בתוכה הרבה מאוד גזענות", סיים את דבריו בזעקה.

כן סיפרה ח"כ נאווה בוקר כי אף בקרב משפחתה נעלמו ילדים. "לא זכיתי להכיר את אחי ואחותי הגדולים, וסביר להניח שהם בין ילדי תימן החטופים", אמרה בוקר וסיפרה על אחותה שנעלמה בהיותה תינוקת. "אמי מעולם לא ראתה את הגופה, לא קיבלה תעודת פטירה, ואותה אחות, שסיפרו שנפטרה מעולם לא הובאה לקבורה", ציינה.

תגיות:תימןילדי תימן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה