חדשות בארץ

פרשיית הקורנפלקס ממשיכה להסעיר את ישראל

התפתחות נוספת בפרשיית הקורנפלקס המזוהם: תלמה מאפשרת ללקוחות להחזיר לחנויות את האריזות, גם אם הן פתוחות

אא

אחרי שנחשף כי קיים חשש לחיידק סלמונלה באריזות הקורנפלקס של חברת תלמה שבבעלות יוניליוור, מודיעה החברה כי תאפשר ללקוחות להחזיר מוצרים לחנויות, גם אם מדובר באריזות פתוחות.

כזכור, אתמול חשפה התקשורת לראשונה כי קיים ברשתות השיווק מחסור חמור של מוצרי קורנפלקס ודליפקאן של חברת תלמה. בתחילה לא הייתה ברורה הסיבה לכך, אך לאחר שהופעלו לחצים על החברה, נודע כי עשרות אלפי אריזות של המוצרים הללו נמצאות בימים אלו בבדיקה, שלאחריה כנראה יושמדו.

מה יש בהן, באותן אריזות? הבוקר (חמישי) התגלה כי קיים חשש לקיומו של חיידק הסלמונלה. בשעות האחרונות אף נחשף גילוי חדש בנושא, והתברר כי החיידק התגלה במפעל כבר לפני כחודש, אך הוא הוסתר ממשרד הבריאות ומהציבור. רק לאחר התפוצצות הפרשייה בתקשורת דיווחה יוניליוור למשרד הבריאות על כך שהיא עורכת בדיקות למוצרים.

"אם אנשים רוצים להחזיר מוצרים הם יכולים לעשות זאת, למרות שהמוצרים תקינים לחלוטין", אמרה ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, והיא גם הוסיפה: "הנושא יצא מפרופורציה. ייתכן שההתנהלות התקשורתית לא הייתה תקינה, אבל מבחינת אבטחת איכות ובריאות הציבור ההתנהלות הייתה למופת, בסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם".

ייתכן שהיא צודקת, אך לאחר המשבר שנוצר, ניתן לשער כי את אמון הציבור, החברה כבר תתקשה להשיב.

 

תגיות:קורנפלקססלמונלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה