חדשות בארץ

הפעוט נהג בטרקטורון בכביש מהיר. אביו: "אל תדאגו, הוא נוהג טוב"

ילד כבן שלוש נתפס כשהוא נוהג בטרקטורון, באחד מהכבישים המהירים בדרום הארץ. אביו בתגובה: "משעמם לו בחופש, אין פה פעילות לילדים. אבל אל תדאגו, הוא יודע לנהוג טוב"

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

ניידת משטרה שנסעה אתמול (ד') על אחד מכבישי הדרום, נדהמה לראות במרחק מטרים ספורים ממנה שני קטינים כבני שלוש, כשהם רכובים על טרקטורון חשמלי – האחד נוהג, והשני יושב מאחוריו.

הילדים התבקשו לעצור בצד ונשאלו לשמם, אך היות ודיברו רק ערבית – נלקחו למשטרה, ובינתיים נעשה תחקיר אודות זהותם. כשהצליחו השוטרים לאתר את אביהם של השניים, הוא זומן לחקירה וכך טען בחקירתו: "בהתחלה בכלל לא ידענו שהוא עלה על הכביש. עד עכשיו אני בהלם, אני לא יודע למה הוא עשה את זה. שאלתי אותו: 'איך עלית לכביש', הוא אמר: 'חיכיתי עד שהמכוניות הלכו, ורק אז עליתי'. בטח שהוא לא יכול לעלות לכביש, אבל רק שתדעו שהילד דווקא נוהג טוב על טרקטורון".

 בראיון שנעשה עם האב מאוחר יותר בגלי צה"ל, סיפר כי מדובר בטרקטורון חדש, אותו רכש לפני כחודש. "כל הזמן אני צמוד אליו, לוקח אותו לפארק או משחק איתו בחצר של הבית. הפעם הזאת הוא נעלם, ולא יודע לאן הלך. פתאום נעלם. מה שמעניין אותי זה שהילד בסדר".

באשר לנהיגה של בנו על הכביש, התבטא האב בחריפות כלפי הרשויות המקומיות והזנחתן את הכפר שלהם, שנמצא בין עומר ללקיה. "הילד כל הזמן סגור בבית, והוא רוצה לצאת. הוא רוצה להתעסק במשהו. אפילו משחקייה פשוטה לילדים אין פה. אני חושב שזה גם מה שמשך את הילד לעשות את זה. תודה לאל שזה לא הסתיים באסון. אני מודה למשטרה שליוו אותו, אללה שלח את השוטרים".

תגיות:עבירהמשטרהנהיגהכבישקטיניםבדואים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה