חדשות בארץ

אסון: חייל טבע למוות במאגר מים

החייל אילן ינקלביץ טבע למוות במאגר מים באזור מועצת אשכול. זהו מקרה הטביעה למוות ה-38 בקיץ הנוכחי

אא

אסונות הטביעה אינם פוסקים. היום (רביעי) הצטרף גם אילן ינקלביץ ז"ל לסטטיסטיקה הקשה של הטובעים למוות בעונה הנוכחית. ינקלביץ, חייל בן 19, טבע במאגר מים האסור לרחצה באזור מועצת אשכול. הוא היה ככל הנראה במקום כחלק מהפעילות שאותה ביצע במסגרת שירותו הצבאי.

חבריו שהיו עמו דיווחו על כך שהוא נכנס למים ולא יצא. צוללנים וכוחות הצלה הוזעקו למקום, וכעבור דקות ספורות הם אתרו אותו במצב אנוש. כוחות מד"א ביצעו בו פעולות החייאה עד שנקבע מותו.

חובש רפואת חירום כונן במד"א, עומר ביטון, סיפר: "הייתי בעבודה כשקיבלתי דיווח על טביעה במאגר מים סמוך. באתי למקום וראיתי כמה צעירים נסערים מסביב למאגר מים. הם סיפרו לי שחבר שלהם נכנס פנימה לפני יותר מחצי שעה וטרם יצא. תוך כדי שאנו מנסים לסרוק את המאגר, הגיעו למקום לוחמי אש שנכנסו למים עם ציוד ייעודי ויחד עם כוח צבאי, הם חילצו את הצעיר לגדות האגם כשהוא ללא רוח חיים. בתוך דקות נאלצנו לקבוע את מותו".

טביעתו של החייל אילן ינקלביץ היא המקרה ה-38 של טביעה למוות בקיץ הנוכחי, והנתונים מעידים כי מספרי הטביעות זינקו ב-75% ביחס לשנה שעברה. ינקלביץ הוא בן יחיד לאמו, שעלתה לישראל לפני כשני עשורים מחבר העמים. בעקבות טביעתו מינה ראש אגף המודיעין אלוף הרצי הלוי צוות מומחים לחקירת האירוע.

 

תגיות:טביעהמאגר מים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה