חדשות בארץ

נתונים מדאיגים: מתחילת הקיץ - גידול של 75% במספר הטביעות

מספר הטובעים למוות בים ובבריכות בעונת הרחצה השנה, גדול משמעותית מבשנה הקודמת. יושב ראש ארגון המצילים בתגובה: "צריך לאפשר למצילים לעבוד יותר שעות"

אא

גידול במספר הטביעות: בקיץ האחרון חל גידול משמעותי במספר הטביעות למוות, בהשוואה לקיץ אשתקד. למעשה, מדובר בגידול משמעותי של כ-75% מתחילת עונת הרחצה.

בשנה הקודמת, טבעו למוות 21 רוחצים, ואילו השנה טבעו כבר 37, ביניהם גם מספר מקרים שסוקרו תקשורתית בהרחבה, כמו בנו הצעיר של מזכה הרבים, הרב מיכאל לסרי, שמעון יוחאי לסרי ז"ל שטבע בסמוך לחג השבועות, ונפטר מאוחר יותר, בעיצומו של החג, וכן רב קיבוץ גשר הזיו, הרב יוסף חיים חסן ז"ל.

מודאג מהנתונים, הסביר לגל"צ יושב ראש איגוד המצילים, אבי עפיה, את הפערים הגדולים, בטענה כי על משרד הפנים לאפשר למצילים לעבוד שעות רבות יותר. זאת, כיוון שרוחצים רבים מאי פעם נכנסים לים מחוץ לשעות הרחצה הקבועות, ולעיתים אף בעוד שהים סוער.

עוד טען עפיה, כי גם לשינוי הטבעי בתנאי הרחצה יש השפעה על כך. "הזרמים מאוד חזקים, הים יותר סוער. יש לנו גאות יותר חזקה", תיאר.

מכאן, שחשוב לשמור על הציווי "ונשמרתם לנפשותיכם", להישמע להוראות המצילים ולא להיכנס למים בשעות שבהן אין פיקוח ובמקומות שאינם מוכרזים.

תגיות:יםבריכהטביעה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה