חדשות בעולם

הקהילה המוסלמית זועמת: "סמי הכבאי דרך על דף מתוך הקוראן"

זעם בקרב הקהילות המוסלמיות בעולם. הסיבה: סמי הכבאי, גיבור הסדרה הפופולארית לילדים, דרך 'בטעות' על דף מהקוראן. חברת ההפקות של הסדרה: "אנחנו מתנצלים על הפגיעה. נפסיק לעבוד עם סטודיו האנימציה שאפשר לטעות כזו להתרחש"

אא

השבוע התפרסמה התנצלות מטעם יוצרי סדרת הילדים 'סמי הכבאי', לאחר שבאחד הפרקים זיהו צופים מוסלמים את דמותו של סמי הכבאי, כשהיא דורכת על דף מתוך הקוראן. לא עבר זמן רב מאז ההבחנה, ומייל התלונות של יוצרי הסדרה הותקף במיילים מגנים.

במקביל, צייצו מספר מוסלמים בטוויטר, בנימה שאינה משתמעת לשני פנים כי מדובר בחוסר כבוד משווע לערכי המוסלמים, ולמקודש בעיניהם. אחד מהם אף הגדיל לעשות, תרתי משמע - וצירף תמונה של סמי הכבאי לצד הדף המדובר, עם הכוונה מדויקת של פסוקים מהקוראן, שבהם הדף המדובר עוסק. "לא מבין מה עבר למפיקים בראש, ולמה הם חשבו שזה רעיון טוב", צייץ אחד מהם, ודוברות ההפקה של הסדרה מיהרה להגיב: "הובא לידיעתנו שבפרק בסדרה 'סמי הכבאי', מופיעים לכמה רגעים – דפים ספורים מהקוראן. הכוונה הייתה להראות טקסט בלתי קריא, ואנחנו מתנצלים מעמקי נשמתנו על פגיעתנו ברגשות הציבור המוסלמי".

ההפקה הסירה את הפרק המדובר, ואף לקחה על עצמה להפסיק מיידית את עבודתה עם סטודיו האנימציה ש'פסח' על הדברים, ואפשר לטעות כזו להתרחש.

תגיות:ילדיםמוסלמיםקוראןסמי הכבאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה