חדשות בארץ

האב ששכל את בתו מבטיח: "אפעל לקידום חקיקה בנושא"

אביה של התינוקת שנשכחה ברכב ונפטרה, מספר: "הלב מתנפץ לרסיסים", אך גם מבהיר: "זהו כשל אנושי שיכול לקרות לכל אחד", ומבטיח: "אפעל להגברת החקיקה בנושא"

אא

"יש לי גלים של סערת רגשות מתמדת. יש מאבק תמידי בין המוח לבין הרגש. הלב מדבר על רגשות אשם עמוקים, הלב מתפוצץ ומפורק לרסיסים, אבל המוח מבין שמדובר בכשל אנושי שיכול לקרות לכל אחד וטבוע בכל אחד מאתנו", כך במילים אלו התבטא ידידיה פלדמן, אביה של הפעוטה חנה רינה פלדמן, שנשכחה ברכב בביתר עילית במשך כשעה וחצי.

הדבר קרה ביום שישי, כאשר האב הגיע לביתו ברחוב המגיד ממזעריטש בעיר, והשאיר את התינוקת ברכב. כשעה וחצי לאחר מכן הוא הבין מה קרה, מיהר לרכב וגילה את בתו מחוסרת הכרה. הוא עצר את הרכב הראשון שעבר במקום וביקש ממנו לקחת אותו ביחד עם התינוקת אל תחנת ההזנקה של מד"א בכניסה לעיר.

בראיון שנתן האב, ידידיה, לתקשורת, הוא הבטיח כי מעתה הוא ייקח על עצמו לקדם חוקים שימנעו מקרים דומים בעתיד. "אני זוכר שאחרי הלוויה ראיתי תגובות שנכתבו וחלקן היו קשות מאוד", הוא ציין, "כדי להגביר את המודעות לתופעה ולמניעת טרגדיות דומות אני מתכוון לפעול לחקיקה מסודרת בעניין. קיבלתי על עצמי באופן פרטי וגם ציבורי לעסוק בעניין ולהוביל מהלך של חקיקה. ההשגחה הפרטית גלגלה לפתחי את הטרגדיה הזו וחייבה אותי לפעול".

לצורך הפעילות הזו חבר אליו גם יצחק וינגוט, אביו של התינוק אליה וינגוט שנשכח במכונית לפני מספר חודשים באשדוד, ונמצא כעבור שלוש שעות כשהוא ללא רוח חיים. השניים קיבלו על עצמם להתעלות מתוך המקרים המצערים שעברו, ולפעול יחד בקמפיין להגברת המודעות לנושא.

על פי נתוני ארגון 'בטרם', בשמונה השנים האחרונות היו 380 אירועים של השארת ילדים או נעילתם בכלי רכב. כ-20 מהאירועים האלו הסתיימו במות הילד.

תגיות:אסוןרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה