חדשות בארץ

הרב עמאר: "פעם היו משתגעים בבית, היום עושים מצעדים"

מצעד התועבה צפוי לעבור מחר בירושלים, ובמקביל לו תיערך הפגנה. הגר"ש עמאר התבטא כנגד הצועדים וכינה אותם "משוגעים"

אא

מחר (יום חמישי) צפוי לעבור ברחובותיה המרכזיים של ירושלים מצעד התועבה. במקביל לו תתקיים הפגנה, בשעה 16:30 מול המצעד, בגן הפעמון.

בדוברות המשטרה ביקשו למסור כי החל מהשעה 14:30 תסגור המשטרה לתנועה את הרחובות הבאים:  קרן היסוד- קינג ג'ורג'- מאיר שחם- רבי עקיבא –הילל –מנשה בן ישראל. כמו כן ייסגרו לתנועה גם הרחובות המובילים אליהם, כולל אגרון, הילל, קינג ג'ורג' מקרן היסוד ועד  בארי (הכבישים ייפתחו בהתאם להתקדמות הצועדים). בדוברות המשטרה מדגישים: "לאור הצפי לעומסי  תנועה  כבדים מומלץ שלא להגיע אל מרכז העיר. הנהגים שכן ייסעו באזור מתבקשים לגלות סבלנות, להישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לדיווחים שיועברו באמצעות התקשורת".

בעקבות אירוע הרצח הקשה שהתרחש בשנה שעברה במהלך המצעד, ציינה המשטרה: "נפעל בנחישות כנגד כל גורם אשר ינסה להפר את הסדר הציבורי וכן יוצבו שוטרים גלויים וסמויים לשמירת הסדר ואבטחתו וביטחון האנשים".

בתוך כך, מעורר מצעד התועבה גם תחושות אי נוחות בקרב ציבור גדול. הגר"ש עמאר, רבה של ירושלים, אף היטיב לשקף את רגשותיהם של המתנגדים למצעד כאשר הוא התבטא נגד הצועדים וכינה אותם 'משוגעים'.

את הדברים הוא אמר במסגרת סעודת סיום מסכת בה הוא השתתף. הרב התייחס למצעד ואמר: "פעם היו משתגעים בבית, היום האנשים עושים מהשיגעון שלהם מצעדים". אך הוא גם הדגיש: "אבל אנחנו לא מתייאשים, כי גם הם יחזרו לבסוף בתשובה".

תגיות:הגר"ש עמארמצעד התועבה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה