חדשות בארץ

הרכב ננעל והתינוקות נלכדו

פחות מיממה אחרי שהתינוקת באר הורוביץ נשכחה ברכב, ננעלו שלושה ילדים ברכבים מבלי יכולת לצאת. בארגוני ההצלה מזהירים: "אל תשאירו ילדים ברכב, גם לא לרגע"

אא

 

פחות מיממה אחרי שהתינוקת באר הורוביץ נשכחה ברכב בערד ומצאה את מותה באופן כה טראגי, הוזעקו כוחות ההצלה אל שלושה מקרים שונים של ילדים שננעלו בתוך רכבים.

שלושת המקרים התרחשו באזור פתח תקווה ובכולם לא היה מדובר בהורה ששכח את ילדו, אלא בצירוף של נסיבות אשר הוביל לנעילת הילדים ברכב.

במקרה הראשון היה זה ברחוב פינסקר. כאשר אם שירדה מרכבה פנתה להוציא את עגלתו של בנה הפעוט מתא המטען. אלא שבינתיים ננעלו הדלתות, ואילו הפעוט נשאר בפנים יחד עם מפתחות הרכב. בחסדי שמיים חלפו במקום עוברים ושבים שלא איבדו עשתונות, אלא פרצו את חלונות הרכב וחילצו את התינוק בשלום.

המקרה השני התרחש לקראת שעות הצהריים, כאשר ילד ננעל ברכב ברחוב רוטשילד. כוחות ההצלה שהגיעו למקום הצליחו לחלץ גם אותו כשהוא במצב טוב וללא כל פגע.

באירוע נוסף שהתרחש בתוך אותה יממה, הוזעקו צוותי ההצלה וכיבוי האש של פתח תקווה אל רחוב מעודה בראש העין, גם שם דווח על תינוק שננעל בתוך רכב סגור וחולץ לבסוף כעבור כ-10 דקות בהן שהה ברכב הנעול. הפרמדיקים שהגיעו למקום ערכו לו בדיקות רפואיות ולאחר מכן הוא שב לביתו.

בארגוני ההצלה חוזרים ומתריעים: "אין להשאיר ילדים ברכב ללא השגחה אפילו לא לרגע. רק באופן זה נוכל למנוע אסונות מיותרים".

תגיות:רכבפתח תקווה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה