חדשות בארץ

אבל בחדרה: ישראל וקנין ז"ל טבע למוות והותיר יתום בן שנתיים וחצי

יממה לאחר יום הולדתו ה-25, טבע למוות ישראל וקנין ז"ל, לעיני בני משפחתו. הותיר אחרי פעוט בן שנתיים וחצי

אא
הטיול המשפחתי הסתיים באסון: ישראל וקנין ז"ל בן ה-25 טבע למוות לעיני בני משפחתו. חמיו ניסה להצילו, אך ללא הצלחה. גיסו מאושפז במצב בינוני.

הטרגדיה התרחשה אמש (רביעי). בסמוך לשעה 19:00 בערב הגיעו בני המשפחה להתאוורר בחוף הים סמוך לפארק נחל חדרה. "ישבנו כל המשפחה יחד, עשינו מנגל, צחקנו והיתה אווירה טובה. בהמשך, שלושה מהגברים נכנסו לים. ישראל ז"ל, חתן נוסף – מיכאל סויסה ואחד הבנים. הם התחילו לשחות ולפתע נסחפו", סיפר אחד מבני המשפחה בכאב.

חמיו של ישראל ז"ל קפץ מיד למים וניסה להציל את בני משפחתו. הוא ניסה בכל כוחו להציל אותם, הוא סחב את מיכאל ואת בנו, אך לדאבון לב, ישראל נסחף רחוק יותר, וכאשר חולץ לבסוף, לעיני בני המשפחה, הוא התמוטט ומותו נקבע.

חמיו, הרב דוד ביטון, שמשה את שלושת בני משפחתו מהמים, מספר ל'בחדרי חרדים' על האסון: "יצאנו ליום כיף בחוף, עשינו מנגל, אכלנו, צחקנו. ואז - הם נכנסו לטבול, לפתע רעייתי גילתה שהם נסחפים לעומק הים, היא רצה לשולחן שם ישבנו, והזעיקה אותנו.

"הורדתי בגדים וזינקתי אליהם. נאבקתי בגלים בכל הכוח", הוא מספר. כשהגעתי אליהם, את בני הקטן אלקנה שמואל שמתי על הכתף וחילצתי אותו החוצה. את חתני מיכאל סויסה זרקתי באוויר קדימה, והגלים פלטו אותו החוצה, הוא ב"ה כרגע בהכרה ומדבר. את חתני הנוסף ישראל, היה קשה לחלץ, נאבקתי עם הזרם עד שחילצתי אותו החוצה, אחרי שבלע כמות עצומה של מים.

"אתמול עוד חגגנו לישראל יום הולדת, זה לא נתפס. לפני שישראל נכנס למים הוא ישב עמנו לאכול, צחקנו, הכל היה רגיל. אני לא מאמין שזה קרה. המשפחה מרוסקת לגמרי".

כוחות הצלה התקשו בהגעה למקום, בשל תנאי השטח. רק בעזרת רכבים של ארבע על ארבע וטרקטורון הגיעו כוחות ההצלה לשטח וביצעו פעולות הנשמה.

"צריך להזהיר את האנשים שבמקום שאין בו מציל אסור להיכנס", אמר יוסף שמחון, מתנדב חובש מד"א שהגיע למקום. "זה זמנים מסוכנים וזו מלכודת מוות. על זה נאמר 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'".
תגיות:אסוןטביעהישראל וקנין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה