חדשות בארץ

התפללו: חתנה של שרי שפרלינג נפצע בתאונת דרכים

לפני כחצי שנה נפצעה שרי שפרלינג בתאונת הדרכים הקשה שאירעה באוטובוס קו 402. אמש נפצע חתנה באורח קל עד בינוני. שמו לתפילה: יעקב יצחק בן חנה גיטל

אא

תאונה קשה בשדרות גולדה מאיר בירושלים: החתן יעקב קסטלניץ, חתנה של שרי שפרלינג, נפצע אמש (רביעי) בתאונת דרכים שאירעה על יד אולמי 'תמיר' בירושלים.

החתן נפצע באורח בינוני, והוא סובל מחבלות ראש וחזה. מתנדבי 'איחוד הצלה' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותו לבית החולים. לאחר לילה לא קל ותפילות רבות שנשאו להחלמותו, התברר הבוקר (חמישי) כי בחסדי שמיים מצבו טוב בהרבה ממה שחשבו. "שומרים עיך מלמעלה", אמרו רופאי בית החולים 'הדסה עין כרם' לחתן הפצוע, לאחר שציינו כי אין להם הסבר הגיוני כיצד יצא מתאונה כזו בפציעות קלות יחסית. "תגיד ברכת הגומל", הוסיפו.

מבית החולים 'הדסה עין כרם' נמסר הבוקר כי מצבו של הפצוע השתפר, הוא מוגדר קל. הוא עדיין מטופל בחדר המיון, והוא צפוי להשתחרר בהקדם. אנא המשיכו להעתיר בתפילה עבורו: יעקב יצחק בן חנה גיטל, ועבור כלתו, שזקוקה עדין לרחמי שמים מרובים: שרה בת דינה, בתוך שאר חולי ישראל.

לפני כחצי שנה אירעה תאונת הדרכים הקטלנית באוטובוס קו 402, במהלכה נהרגו שישה בני אדם: לוי יצחק אמדדי ז"ל, ישראל וינברג ז"ל, יעקב מאיר חשין ז"ל ואהרן מרדכי כהן ז"ל, האישה הצעירה חנה פרנקל ע"ה והמחנכת לאה מלמוד ע"ה.

שרי שפרלינג, שהייתה כשלושה שבועות לפני חתונתה, נפצעה באורח קשה, וידה ורגלה הימניות היו בסכנה ממשית. עם ישראל העתיר בתפילה, הרופאים עמלו קשות, וברחמי שמים הצליחו במאמציהם לאיחוי היד והרגל. כיום נמצאת שרי בשיקום, והרופאים מעריכים כי בעזרת ה' בתוך כשנתיים ישובו ידה ורגלה לתפקוד מלא.

כזכור, לאחר האסון הקשה, ניגשו יהודים למרן הגראי"ל שטיינמן, ושאלוהו במה להתחזק. תשובתו של מרן היתה כי "הקדוש ברוך הוא רוצה לעורר אותנו ורוצה שנחפש דרכינו ונחקורה. על כן חובה עלינו להתחזק, ואין כאן שאלה במה יש להתחזק, כי בכל דבר שמתחזקים יש תועלת, אך בתנאי שיקבלו זאת בקבלה גמורה בלב שלם".

תגיות:שרה שפרלינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה