חדשות יהדות

הרב לסרי בניחום אצל משפחת אריאל: "אחרי השבעה אמרתי נשמת כל חי"

בפגישת ניחומים שקיים לאחר שכיתת את רגליו מבני ברק ועד לקרית ארבע, בבית משפחת אריאל, סיפר הרב על ההתמודדות הקשה, והאמונה החזקה בצידה. "כל יהודי בעם ישראל התרומם בזכותכם", אמר הרב לבני המשפחה

אא
לאחרונה ביקר הרב לסרי בבית משפחת אריאל בקרית ארבע, שאיבדו את ביתם הלל יפה אריאל בת ה-13, שנרצחה במיטתה בשבוע שעבר. כזכור, הרב לסרי בעצמו, איבד את בנו הצעיר בן ה-21 בפתאומיות, לאחר שטבע למוות.
 
הרב נעמד מול בני המשפחה והחל לדבר עימם דברים מחזקים, מתוך ניסיון האובדן הקשה, איתו הוא מתמודד בעצמו, כשהדברים צולמו ופורסמו באתר 'בחדרי חרדים'. "מיד אחרי השבעה, לפני שבועיים, קמתי נסעתי לכותל. אמרו לי: 'למה אתה נוסע לכותל?', אמרתי אני הולך להגיד נשמת כל חי. אמרו לי: 'על מה נשמת כל חי? על זה שטבע לך ילד בן 21 בים, אתה הולך להגיד נשמת כל חי?'
 
"אמרתי את מה שבאמת אחר כך שמענו מהאמא: אני הולך להודות לקדוש ברוך הוא על זה שזכיתי 21 שנים שהיתה לי ביד נשמה כזאת גבוהה, נשמה כזאת גבוהה, שהקב"ה זיכה אותי לשמור עליה 21 שנים, זה לא פשוט. זה כמו מלך שבא אליך הביתה לפני 21 שנים ואומר לי יש פה אגרטל זהב, יהלומים, הכל נוצץ, שים את זה בסלון, אני אבוא אקח את זה יום אחד אבל שים בסלון וכלכך נהניתי, רקדתי ושמחתי, התגאיתי בו. כל מי שנכנס הביתה הראיתי לו. ויום אחד המלך בא לקחת את זה בחזרה. אני יכול להגיד לו למה? אני יכול להגיד לו רק דבר אחד: אני מודה לך על כל השנים שזה היה אצלי".
 
לאחר מכן הוסיף וחיזק את בני המשפחה ואמר שהיכולת שלהם להתעלות מעל הכאב ולקבל את האסון באמונה – משפיעה ומחזקת את כלל ישראל כולו. "זה מה ששמענו. בשביל זה אני באתי. באתי כי כל כך הזדהיתי אתכם כי מה שאני אמרתי, פתאום אני רואה שיש עוד אנשים שבמקום להתרסק - יודעים להתרומם, ולא רק לחזק את עצמם אלא לחזק את כל עם ישראל, זה אחד הדברים המדהימים שיש בעם שלנו, אין את זה בשום מקום בעולם, זה רק עם ישראל, שיודעים להתרומם. זה מה שאמרתי השם שלה זה לא הלל... אין דבר יותר גדול מזה. אני באתי לחזק אתכם ולומר לכם אשריכם שיש לנו עם כזה, שיכול לקחת את זה ככה, ולרומם ולחזק את עם ישראל. כמה משפחות בעם ישראל התחזקו, זה פשוט כל יהודי בעם ישראל התרומם בזכותכם. אמרו לי אז למה עשו לכם את זה? אמרתי שיש ניסיונות..."
תגיות:הרב מיכאל לסריהלל אריאלניחום אבלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה