חדשות בארץ

בשורות טובות: תהילה מרק שוחררה מבית החולים

תהילה מרק, שנפצעה באורח בינוני עד קשה ביום שישי האחרון, השתחררה מבית החולים לאחר שמצבה השתפר

אא
ברוך רופא חולים: תהילה מרק, בתו של הרב מיכאל מרק הי"ד, שוחררה היום מבית החולים 'הדסה עין כרם'. תהילה בת ה-14 נפצעה בפיגוע הירי באורח בינוני עד קשה, נותחה בבית החולים ובחסדי שמים חל שיפור משמעותי במצבה.

בעת הלווייתו של אביה הקדוש, הרב מיכאל מרק הי"ד, הוקראו דבריה של תהילה לקול בכיות המלווים. "ראיתי אותך ברגעיך האחרונים, כששמעתי את היריות ישר התכופפתי, גם פדיה וגם אימא, אבל אתה, שנהגת, לא עזבת את ההגה, לא הגנת על עצמך, עד נשימתך האחרונה ניסית להציל אותנו. לא דמיינתי שאלו יהיו הרגעים האחרונים שלי אתך, אבל אני גאה בך. אתה גיבור", כתבה תהילה.

"אני מתגעגעת אליך, אבל אנחנו נמשיך לחיות חיים מאושרים בשבילך, כי אני יודעת שזה מה שאתה רוצה. אלוקים לקח אותך כי הוא צריך עוד צדיקים אתו למעלה. תתפלל מלמעלה על אמא, אמא אהובה שלנו, שנלחמת על חייה בשבילנו. תשמור עלינו משם. אוהבת אותך מאוד, תהילה".

הרב מיכאל מרק הי"ד, רעייתו חוי ושניים מילדיו – פדיה ותהילה – היו ברכב המשפחה שהותקפה על ידי מחבלים. ביום שישי האחרון, בסמוך לשעה 15:00, עקף רכבם של המחבלים את רכבה של משפחת מרק, נצמד אליו ומחבלים ירו לעבר השמשה הקדמית של רכב משפחת מרק עשרים כדורים.

בעקבות פגיעתו הקשה של האב, הוא איבד שליטה על הרכב, שהתהפך. פלסטינים שעברו במקום חשבו שמדובר בתאונה, ושניות ספורות לאחר התהפכותו, ניגשו לעזור. על פי דבריהם, האם חוה היתה במצב של חנק כתוצאה מחגורת הבטיחות שלחצה על החזה, ושני הילדים היו עלולים אף הם להיחנק בתוך הרכב ההפוך. עוברי האורח הפלסטינים, ביניהם רופא, העניקו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לאם ולתהילה, כך ניצלה משפחת מרק מטרגדיה כפולה וקשה הרבה יותר.
תגיות:הרב מיכאל מרקתהילה מרקפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה