חדשות בארץ

רינה אריאל: "היה לנו נס, ניצלנו מטבח משפחתי"

בראיון מיוחד שקיימה אמש רינה אריאל בהקשר לרצח של ביתה, הלל יפה אריאל, סיפרה האם על הילדה שאיבדה, על רגעי האימה, ועל הנס הגדול שאירע למשפחה. "אם הבנות שלי היו שם, הוא היה שוחט אותנו והיה לנו את משפחת פוגל שתיים", תיארה האם בדמעות

אא
סיפור הרצח של הנערה הלל-יפה אריאל ממשיך להדהד ולעורר סערה, ולזעזע רבים. יחד עם זאת, לאט לאט נחשפות העובדות של הסיפור, שמלמדות גם על הניסים שאירעו בתוך הטבח.

בתוך כך, בראיון מיוחד לרדיו FM101.5 שקיימה אמש, סיפרה רינה אריאל, אמה של הלל יפה אריאל הי"ד, שנרצחה ביום חמישי שעבר בביתה שבקרית ארבע, על רגעי האימה ועל הנס הגדול שאירע למשפחה. "הלל הייתה לבדה בבית", תיארה אריאל האם. "היה לנו נס גדול שאחיות שלה כבר לא היו בבית, אחרת היה לנו טבח לא נורמאלי; הוא הסתובב בבית וחיפש את מי לטבוח. כשבעלי חזר, הוא נכנס הביתה עם שני חברים שלו מכיתת כוננות, והוא ראה מה קרה, והוא צורח ‘הלל, הלל’.

"המחבל חיכה לנו בבית, בחדר השני. ואם החבר שלנו לא היה יורה במחבל, הוא היה רוצח את בעלי. ואם הבנות שלי היו שם, הוא היה שוחט אותנו והיה לנו את משפחת פוגל 2. ואם הוא לא היה פוגע בהללי שלנו – הוא היה עולה למשפחות הצעירות וטובח שם".

לאחר מכן, דיברה על האובדן של הלל יפה, ועל הבת שהיתה. "אולי הבת שלי היא העולה על המוקד. היא נשמה כל-כך טהורה, ילדה שלא חטאה. אני בתור אמא עוד לא הספקתי לריב איתה. היא לא ביקשה כלום. זו נשמה צדיקה וטהורה. אני אומרת לריבונו-של-עולם: 'די, אין לנו עוד מקום'".

בהמשך הריאיון, עלה לשידור גם יריב אופנהיימר, פעיל שמאל של הארגון 'שלום עכשיו', שהתבטא בעבר באופן חריף בקשר לרצח וההחלטה בעקבותיו לאשר בניה של עוד 42 יחידות דיור בקרית ארבע. "42 יחידות הדיור שאושרו (בקריית ארבע לאחר הפיגוע) הן עוד 42 סיבות לפלסטינים להתפוצץ", אמר אופנהיימר.

כששמעה אריאל כי אופנייהמר עומד לעלות לשידור החלה לפרוץ בבכי, ואמרה לו: "לא 42 דירות יביאו לפיגועים - אלא גישות תבוסתניות כמו שלך שיביאו לעוד רצח של ילדה. לא 42 דירות יבנו פה, אלא 420 יחידות דיור. לא נראה פה את הנוף של האסלאם, אלא את הנוף של ארצנו".
תגיות:קריית ארבעפיגועהלל אריאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה