חדשות בארץ

שיפור נוסף במצבה של חוי מרק: "אנחנו רואים ניסים. אמא מדברת איתנו"

לאחר ששבה אתמול להכרה, חל הבוקר שיפור נוסף במצבה של חוי מרק, אלמנתו של הרב מיכאל מרק הי"ד

אא

אורית מרק, בתו של הרב מיכאל מרק הי"ד, שלחה הבוקר (שני) SMS לחברותיה. "אנחנו רואים ניסים. אמא מנשקת, מחזיקה לנו את היד, מדברת איתנו, אפילו פקחה עין. מי האמין?", כתבה אורית. "הכל בזכות התפילות שלכן, אהובות שלי, ובזכות אבא שלי שעושה שם בשמיים מהפכות".

אורית הוסיפה והודתה לחברותיה על השתתפותן בהלווייתו של אביה הי"ד. "אין לכן מושג כמה שמחה הכנסתן בנות, כמה כבוד נתתן לאבא שלי הצדיק. כמה הוא היה גאה בי שאלו הן החברות שלי. אבא שלי היה אדם גדול, אדם שלא שווה לפספס. אני רוצה שלא תישברו, שלא תיכנסו לדיכאון, ככה אבא שלי היה רוצה".

הפיגוע הקטלני אירע ביום שישי בסביבות 15:00. כלי רכב ובו מחבלים פלסטינים עקף את מכוניתה של משפחת מרק, שנסעה על כביש 60 בדרכה לירושלים, ועשרים כדורים נורו לעבר המשפחה הישראלית. כתוצאה מהירי, איבד האב, שנהג ברכב, את השליטה בהגה. הרכב התהפך, מה שהעצים את הפגיעה בבני המשפחה. 

אבי המשפחה, הרב מיכאל מרק הי"ד, אב לעשרה, נרצח. אשתו, חוה, נפצעה קשה, ושניים מילדיו, פדיה ותהילה, נפצעו באורח קל ובינוני.

תהילה בת ה-14, סיפרה בהלוויה כי גם ברגעיו האחרונים ניסה האב להציל את בני משפחתו. "ראיתי אותך ברגעיך האחרונים. כששמעתי את היריות ישר התכופפתי, גם פדיה וגם אמא, אבל אתה, שנהגת, לא עזבת את ההגה, לא הגנת על עצמך, עד נשימתך האחרונה ניסית להציל אותנו", כתבה תהילה בהספדה.

בתוך כך, כוחות צה"ל ממשיכם במאמציהם להגיע אל חולית המחבלים שביצעה את הפיגוע, ו"כתר נושם" הוטל על חברון וסביבתה.

אנא הרבו בתפילה לרפואתם השלמה של חוה רחל בת איילת השחר, תהילה בת חוה רחל, ופדיה מנחם בן חוה רחל בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:פיגועהרב מיכאל מרק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה