מעניין

כך תיפטרו בקלות ממקקים בבית – בדרך טבעית ופשוטה

האם גם אתם שונאים ג'וקים? מחפשים את הדרך הכי יעילה להעלים אותם כליל, בלי ריסוס וכל מיני מרעין בישין? קבלו פתרון מיוחד, בדיוק לשם כך

אא
הם נמצאים בכל מקום, ואם ריבונו של עולם ברא אותם – ודאי יש לכך סיבה טובה מאוד. ועדיין, מרביתנו מעדיפים לפגוש אותם כמה שיותר רחוק מהבית. אז איך נפטרים מהג'וקים אתם שואלים? מסתבר שיש לכך פתרון טבעי מושלם.

המקקים אוכלים הכל, ולכן קל להם מאוד לשרוד. מלבד זאת, מדובר באחד המינים העמידים ביותר בפני רמות גבוהות של קרינה, ויכולים אף לשרוד חודש שלם בלי אוכל.

הפתרון הקלאסי שרובנו משתמשים בו כנגדם, הוא ריסוס. אבל זה הופך להיות בעייתי עד כדי מסוכן, במיוחד בבתים שיש בהם ילדים קטנים או שמגדלים חיות מחמד, שעלולים להיפגע חלילה מהריסוס הרעיל, העשוי כימיקלים ורעלים תעשייתיים ומסוכנים.
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)

אז מה כן אפשר לעשות? פזרו ברחבי הבית, ובעיקר בפינות, עלי דפנה. נשמע לכם תמוה? ובכן, מתברר כי יש דבר אחד שמקקים לא יכולים לסבול, והוא ריחם של עלים מסוג זה. כך שאומנם הפתרון הזה לא יהרוג אותם – אולם ירחיק אותם מהבית שלכם בוודאות.

לשם כך, תוכלו להשתמש בעלי דפנה יבשים או טריים, אך הדרך הטובה ביותר, היא להשתמש בהם לאחר שמרסקים אותם, שכן אז הריח שלהם הופך חזק במיוחד, והאפקט שלהם במיטבו.
תגיות:בעלי חייםמקקיםמעניין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה