חדשות בארץ

הגיבור מקרית ארבע איבד את עין ימין והגיב: "הכל לטובה"

שוקי גלבוע היה מן הראשונים שקיבל את העדכון על הפיגוע הקשה בבית משפחת אריאל, ורץ כדי לעצור את המחבל. כשהגיע למקום, הסתער עליו המחבל שארב לו וגרם לו להתעוור בעין ימין. כששמע שוקי שאיבד את העין, הגיב: "הכל לטובה"

אא

הפיגוע האכזרי בקרית ארבע, בו רצח מחבל את הלל-יפה אריאל הי"ד בעודה ישנה, גבה קרבן נוסף: שוקי גלבוע, איש כיתת הכוננות בקרית ארבע, איבד את הראייה בעינו הימנית.

שוקי נפגע באורח בינוני עד קשה במהלך פיגוע הדקירה ביום חמישי האחרון בקריית ארבע. כאשר סרק את הבית עם כיתת הכוננות, הסתער עליו המחבל שארב לו, ודקר אותו עם הסכין שנשא.

שולמית גלבוע, אשתו של שוקי, סיפרה היום (ראשון) ל-ynet כיצד הגיב בעלה כששמע על כך שהעין לא ניצלה. "הוא שאל אותנו מה קורה עם העין - אני והרופא סיפרנו לו שהוא התעוור בעין ימין ולא יוכל לראות יותר. שתי המילים היחידות שהוא אמר היו 'הכול לטובה'", אמרה שולמית.

"אני מאמינה בו, שהוא באמת ייצא מזה גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית", בטוחה שולמית. באשר להתקדמות השיקום והטיפול בבית החולים, היא אומרת כי יש עליות וירידות. "שוקי מאוד סובל ומאוד כואב אך לאט לאט מתחזק. זה עניין של תהליך שאנחנו עוברים עכשיו - הוא רק אתמול הסתכל על עצמו וראה את העין - יש בו המון כוחות בעזרת השם ".

שולמית מספרת על התמיכה הרבה לה זוכה שוקי. "אנחנו משפחה מאוד תומכת ועוזרת. עם ישראל מאוד תומך. אנשים שאנחנו לא מכירים מתקשרים ומרעיפים עלינו כל כך הרבה אהבה. מתל אביב, מהרצליה, מכל הארץ", אמרה והוסיפה כי "חשוב לומר שלא רק ברגעים הקשים חשובה האחדות. גם כשיש שמחה, חשוב מאוד שעם ישראל יתאחד".

משפחת גלבוע היא קרובת משפחה של משפחת פרץ, ששיכלה את שני בניה. אחותו של שוקי היא שלומית פרץ, אשתו של אלירז הי"ד שנהרג ברצועת עזה.

"מרים פרץ, אמו של אלירז הי"ד, איבדה שני ילדים - בלבנון ובעזה, והגיעה לחזק אותי", מספרת שולמית. "הבן של אלירז, אור חדש (12), רק רצה לראות את שוקי. כשהם נפגשו, שוקי חיזק אותו והיו שם עוצמות. האמונה בריבונו של עולם והקרבה לתורה זה מה שמחזק", אומרת שולמית.

משפחת גלבוע מבקשת להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלמה של יהושע חי בן אסתר בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:קרית ארבעפיגועהלל יפה אריאל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה