חדשות בארץ

בעת ההלוויה – אלמנתו של הרב מיכאל מרק הי"ד שבה להכרה

בעת שנערכה הלווייתו של הקדוש הרב מיכאל מרק הי"ד, חל שיפור במצבה של אלמנתו. היא שבה להכרה והחלה לנשום בכוחות עצמה

אא

בשעות הצהריים (ראשון), בעוד מסע הלווייתו של הרב מיכאל מרק הי"ד ממשיך בדרכו להר המנוחות, שבה רעייתו חוי להכרה והחלה לנשום בכוחות עצמה.

תהילה, בתו בת ה-14 של מרק, שנפצעה באורח בינוני בפיגוע הירי, שוחררה מבית החולים להלווייתו של אביה. במהלך ההלוויה, נקראו דברים שכתבה לזכרו של אביה האהוב. "אבא אהוב שלי", הוקראו דבריה של תהילה לקול בכיות המלווים. "הראש לא מצליח להבין. הכול נראה כמו חלום. כמו סרט רע. קשה להאמין שהאבא האמיץ הלך".

''ראיתי אותך ברגעיך האחרונים. גם ברגעים האחרונים ניסית להציל אותנו. נמשיך בשבילך לחיות חיים מאושרים, כי אני יודעת שזה מה שאתה רוצה", הבטיחה הבת.

מסע ההלוויה החל בישיבת עתניאל, אותה ניהל הנרצח. בדרכם להר המנוחות, נעצרה ההלוויה בזירת הפיגוע, והיתומים נשאו את תפילת הקדיש.

בהר המנוחות הספידו הרב הראשי, רבי דוד לאו. "אני עומד ומסתכל על מיכי ששוכב כאן לפנינו, ומסתכל מצד שני על משפחתו המדהימה שיושבת כאן", פתח הרב הראשי את דבריו. "מנסה לדמיין משפחה של הורים ושני ילדים נוסעים ביום שישי בדרכם, ובמקום מלאכי השלום מתקרבים לרכב מלאכי חבלה ולוקחים את נשמתו של אדם שמקרב, תלמיד חכם. אדם נוסע בדרכו ויש כאלה שמחפשים את ההיפך. יש כאלה שמחפשים לרצוח, להרחיק יהודים מביתם ומאדמתם".

"אנחנו מסתכלים בכאב על מיכי ומבקשים ממנו שיחזיק חזק בכיסא הכבוד, ויסייע לעם ישראל ליישב את ארץ ישראל, ונזכה לראות בנחמת ציון", אמר הרב לאו בקול חנוק מבכי.

ראש המוסד יוסי כהן, בן דודו של הנרצח, הספיד אף הוא. "אהובי, שא עיניך וראה: כולם נתקבצו לומר לך תודה ושלום על החום והאהבה שהרעפת עלינו. היה שלום איש שלום. אהבתי אותך אהבת נפש, חיבוק חזק".

המשפחה מבקשת להתפלל לרפואת אם המשפחה: חוה רחל בת אילת השחר, ולרפואת שני הילדים: תהילה בת חוה רחל, ופדיה מנחם בן חוה רחל.

תגיות:פיגוע יריהרב מיכאל מרק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה